Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Mijn hulp lijkt onzichtbaar voor de ‘ ring’ camera 🤔

IngridT

IngridT

21-10-2025 om 17:00 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 21-10-2025 om 12:51:

Hoe is het ondertussen? Heb je haar al laten weten dat ze niet meer nodig is?

Ja. Afgelopen vrijdag. Over de telefoon nota bene. Want ze kwam niet opdagen. Wederom gedoe. Alle sloten in haar huis werden ( voor de tweede keer in een paar maanden tijd....) vervangen door de woningbouwvereniging. Omdat er weer iets niet vertrouwd was. Bizar. 

Toen ze me belde om uit te leggen waarom ze niet weg kon heb ik maar even doorgepakt. Want was er klaar mee. Ze snapte het. En gaf ook zelf aan dusdanig onrustig te zijn vanwege alle gedoe dat ze het er amper bij kon hebben allemaal,  werk... Sneu hoor. Maar ik ben wel blij dat het klaar is. Ze komt begeven keer koffie drinken en dan soort van  echt afscheid nemen (want dit was wel erg raar). Geef ik haar ook nog een kleine ' vertrek bonus' .

NB....wat ik dan wel weer gek vind is dat t verlies aan inkomsten haar echt totaal niks leek te doen. Maar goed. Ik ga er niet meer over nadenken. T is klaar. 

Goed dat je het haar meteen hebt laten weten. Vervelend voor haar al dit gedoe, maar jij wordt hier ook onrustig van. 
Hoop dat je een snel een fijne hulp kunt vinden, succes!

IngridT schreef op 21-10-2025 om 17:00:

[..]

Ja. Afgelopen vrijdag. Over de telefoon nota bene. Want ze kwam niet opdagen. Wederom gedoe. Alle sloten in haar huis werden ( voor de tweede keer in een paar maanden tijd....) vervangen door de woningbouwvereniging. Omdat er weer iets niet vertrouwd was. Bizar.

Toen ze me belde om uit te leggen waarom ze niet weg kon heb ik maar even doorgepakt. Want was er klaar mee. Ze snapte het. En gaf ook zelf aan dusdanig onrustig te zijn vanwege alle gedoe dat ze het er amper bij kon hebben allemaal, werk... Sneu hoor. Maar ik ben wel blij dat het klaar is. Ze komt begeven keer koffie drinken en dan soort van echt afscheid nemen (want dit was wel erg raar). Geef ik haar ook nog een kleine ' vertrek bonus' .

NB....wat ik dan wel weer gek vind is dat t verlies aan inkomsten haar echt totaal niks leek te doen. Maar goed. Ik ga er niet meer over nadenken. T is klaar.

Goed gedaan en wat lief van je dat je haar nog een bonus meegeeft. Haar problemen zijn heel naar, maar uiteindelijk niet jóuw problemen. Succes met het vinden van een nieuwe hulp. Hopelijk eentje zonder vage omgeving.

Herfstappeltaart schreef op 22-10-2025 om 09:09:

[..]

Goed gedaan en wat lief van je dat je haar nog een bonus meegeeft. Haar problemen zijn heel naar, maar uiteindelijk niet jóuw problemen. Succes met het vinden van een nieuwe hulp. Hopelijk eentje zonder vage omgeving.

Helemaal eens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.