Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Mijn hulp lijkt onzichtbaar voor de ‘ ring’ camera 🤔

Tvp, heel apart dit!

afrodite05 schreef op 14-08-2025 om 07:54:

Als je de verklaring weet, kom je het toch wel melden, TO? Heel het forum is in de ban van de ring!

Haha 

Ik ben ook heel benieuwd naar de ontknoping!

kan niet wachten op vrijdag 🤣🤣

Tvp. Heel bijzonder dit. Ontzettend benieuwd naar de verklaring. 

Dit is toch wel haast het spannendste topic sinds jaren, gelukkig is het morgen vrijdag 😂

Oh komt ze morgen? Hoe laat want dan weet ik hoe laat we hier weer moeten kijken 😅😁

Ik zou ook kijken of je internet een korte periode niet werkt. Vanaf het moment dat je hulp aankomt lopen totdat ze binnen is.

IngridT

IngridT

14-08-2025 om 18:54 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 14-08-2025 om 18:53:

Ik zou ook kijken of je internet een korte periode niet werkt. Vanaf het moment dat je hulp aankomt lopen totdat ze binnen is.

Dat ga ik zeker doen. Even checken of ik opeens op 5g zit 

IngridT

IngridT

14-08-2025 om 19:03 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 14-08-2025 om 18:53:

Dat ga ik zeker doen. Even checken of ik opeens op 5g zit 

IngridT

IngridT

14-08-2025 om 19:05 Topicstarter

heb opeens visioenen dat de hulp morgenvroeg ' gewoon'' op beeld verschijnt.....en ik het hele forum teleurstel. En we er  nooit achter gaan komen wat er loos was......

Zou wel heel onbevredigend zijn..😬

IngridT schreef op 14-08-2025 om 19:05:

heb opeens visioenen dat de hulp morgenvroeg ' gewoon'' op beeld verschijnt.....en ik het hele forum teleurstel. En we er nooit achter gaan komen wat er loos was......

Zou wel heel onbevredigend zijn..😬

Of dat ze morgen ziek belt! 

dan zou het wifi het toch de hele tijd dat ze er is niet moeten doen?

Of dat ze hier meegeschreven heeft en weet welke acties ze allemaal achterwege moet laten. 

IngridT

IngridT

14-08-2025 om 19:18 Topicstarter

letterkoekje schreef op 14-08-2025 om 19:16:

[..]

Of dat ze morgen ziek belt!

Dat zou een primeur zijn. Heeft ze nog NOOIT gedaan..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.