Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Mijn hulp lijkt onzichtbaar voor de ‘ ring’ camera 🤔

Vakantie voor bèta's. Dat je een soort van spukhafte Fernwirkung waarneemt met je deur-Bell-test.

JtM

JtM

14-08-2025 om 11:06

Wat een intrigerend topic! 
Ik heb (helaas) niks zinnigs bij te dragen, maar lees graag mee voor het vervolg.

Ik ben ook benieuwd nu ... is het erg druk in jullie straat ? Dat de bel in een soort pauzestand gaat als er teveel beweging is na mekaar ? Maar dan nog is het vreemd dat alleen de hulp dan blijkbaar precies op zo'n moment komt.  

JtM schreef op 14-08-2025 om 11:06:

Wat een intrigerend topic!
Ik heb (helaas) niks zinnigs bij te dragen, maar lees graag mee voor het vervolg.

Hetzelfde 

Kun je een (tijdelijke) extra camera van een ander merk extra inzetten. Misschien pikt die wat wel op.

Tuinfluiter schreef op 14-08-2025 om 10:00:

Lees net een artikel over Godfried een autohandelaar. Er zijn bij hem 6 auto's gestolen en de beveiligingscamera van zijn buurman werkte rond tijdstip diefstal 20 min niet.
Er bestaan wifi jammers zijn illegaal maar misschien heeft jouw werkster er één. Zou het gewoon vragen. Je zegt dat ze angstig is en wil misschien nergens op beelden staan.

Dat zal het zijn. Wat ik al eerder schreef. Bij vriendin fiets uit voortuin gejat en Ring was paar minuten -uit-.

Als het inderdaad zo is dat je zo'n camera op afstand / van buiten kunt uitschakelen... maar dan vraag ik me af waaróm het gebeurt in dit geval.

absor schreef op 13-08-2025 om 18:53:

super interessant

ik kom vooralsnog niet verder dan
- ze is niet geweest, je man poetst zelf want vind het zonde van het geld en doet alsof de schoonmaakster is geweest
-ze is geen mens maar een bovennatuurlijk wezen wat niet gevangen kan op camera’s

zit er wat bij?

Of de buurman die de sleutel zou klaarleggen in huis van TO heeft zelf bij de buren het huis gepoetst om zo de interieurverzorgster ook vakantie te gunnen

letterkoekje schreef op 14-08-2025 om 08:54:

[..]

Wat is een bekende Nederlandse regisseur?
Volgend jaar een nieuwe film in de bioscoop: In de Ban van de Ring met IngridT in de rol als 'poets'.

Blijkt dat haar man (die een affaire heeft met de poetsvrouw) op tijdstippen dat de hulp komt, de opnames stopzet. (Dit laatste is een door mij verzonnen scenario erbij: sex en bedrog verkopen namelijk goed/verhogen de kijkcijfers).

Hier moest ik ook aan denken, maar dat die man dan niet weet welke momenten hij ook heeft gewist, waardoor de interieurverzorgster of alle beelden verwijderd zijn. Dus iets te grondig te werk gaat.

IngridT

IngridT

14-08-2025 om 12:53 Topicstarter

Nog even reageren….het is hier niet druk op straat. Bel is niet overbelast of zo. Vanochtend heeft ie alles keurig alles wlaten zien wat er gebeurd is. De krantenbezorger om 0600 uur. Ik die naar de sportschool ging. En weer terugkwam. Mn man die de PMD zakken bij de staat zette.
Het is vandaag donderdag. Wordt vervolgd…..

wild-flower schreef op 14-08-2025 om 08:14:

Ik dacht ook aan iets als een scrambler of Wifi-jammer ?
Of ze woont inderdaad ergens op jullie vliering

Dit moet het haast wel zijn toch

IngridT

IngridT

14-08-2025 om 13:05 Topicstarter

Een WiFi Jammer? Maar dan zou ik dus ook in huis geen WiFi moeten hebben als de hulp aan t werk is? Kan ik  morgen checken. Want ben thuis Of zou ze dat ding aan en uit moeten zetten als ze  de oprit nadert? en daarna ons huis binnenstapt? Kan me er eerlijk gezegd niks bij voorstellen. Even los van het ‘waarom’ . Als ze ( nog steeds) gestalkt wordt, en daarom graag de deuren op slot heeft als  ze alleen thuis is bij ons dan lijkt het me fijner voor haar als de camera’s t WEL doen…..toch??

Ik denk ook aan een jammer. En waarom? Daar heb ik ook zo mijn vraagtekens bij. Misschien omdat ze wil voorkomen waar dan ook op beeld te komen omdat ze bang is dat haar stalker bij die beelden kan? (Paranoïde?) Of ze is alert op haar privacy en schakelt daarom de jammer in zodra ze weet dat er een Ring is? Zijn er beelden terug te zien van de eerste keer dat ze kwam schoonmaken?

Ik zou ook mijn wachtwoord vandaag veranderen en kijken of ze morgen dan wel in beeld is

Word je hier niet paranoia van?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.