Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Met wie zou jij wel eens goed gesprek willen voeren?

Mogelijk/onmogelijk, bekend/onbekend, levend/overleden; alles mag. 
Ik zou, bij een goed glas wijn, wel eens met Anthony Hopkins willen praten. Ik heb deze acteur (wellicht onbewust gekleurd door zijn rollen) altijd erg intrigerend gevonden. 

Jij?

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

14-08-2022 om 18:49 Topicstarter

HarleyQuin schreef op 14-08-2022 om 18:45:

Mijn overleden moeder, maar dan voordat ze in 2020 een hersenbloeding kreeg. Om te zeggen dat het mij spijt. Ik kon vroeger een kreng zijn, die het bloed onder de nagels vandaan haalde.

Dan maar hier. Mam, het spijt me dat ik vroeger een kreng was, je had het niet verdiend

HarleyQuin schreef op 14-08-2022 om 18:45:

Mijn overleden moeder, maar dan voordat ze in 2020 een hersenbloeding kreeg. Om te zeggen dat het mij spijt. Ik kon vroeger een kreng zijn, die het bloed onder de nagels vandaan haalde.

Dan maar hier. Mam, het spijt me dat ik vroeger een kreng was, je had het niet verdiend

Och lieverd  moeders houden onvoorwaardelijk van hun kind. Ook al was het niet altijd makkelijk of leuk.

Zilver_gray schreef op 14-08-2022 om 18:56:

[..]

Och lieverd moeders houden onvoorwaardelijk van hun kind. Ook al was het niet altijd makkelijk of leuk.

Dit. 

nog een aanvulling... zou naast Jim Morrison ook Janis Joplin en Jimi Hendrikx erbij wikken hebben... lijkt me een heel bijzonder gesprek. Neem aan dat ze daar wel enigszins nuchter zijn... of mss eigenlijk ook wel helemaal niet en valt er niks zinnigs te zeggen. Maar dan heb ik ze tenminste ontmoet...

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

14-08-2022 om 21:49

Miraval schreef op 14-08-2022 om 21:41:

nog een aanvulling... zou naast Jim Morrison ook Janis Joplin en Jimi Hendrikx erbij wikken hebben... lijkt me een heel bijzonder gesprek. Neem aan dat ze daar wel enigszins nuchter zijn... of mss eigenlijk ook wel helemaal niet en valt er niks zinnigs te zeggen. Maar dan heb ik ze tenminste ontmoet...

Met die 3 van mij erbij wordt het helemaal feest 😂

Tickel schreef op 14-08-2022 om 21:49:

[..]

Met die 3 van mij erbij wordt het helemaal feest 😂

Dan hebben we gegarandeerd een top avond denk ik zo 

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

14-08-2022 om 22:14 Topicstarter

Miraval schreef op 14-08-2022 om 21:53:

[..]

Dan hebben we gegarandeerd een top avond denk ik zo

Ik heb ook wel zin in een goed feestje. Mag ik aanhaken? 😁

Lemmy Kilmister, frontman van Motorhead. Hij leeft al een tijdje niet meer maar ben altijd fan geweest van zijn muziek, zijn levensstijl en humor. Ik denk dat we allebei zo lam als een deur worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.