Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Met wie zou jij wel eens goed gesprek willen voeren?

Mogelijk/onmogelijk, bekend/onbekend, levend/overleden; alles mag. 
Ik zou, bij een goed glas wijn, wel eens met Anthony Hopkins willen praten. Ik heb deze acteur (wellicht onbewust gekleurd door zijn rollen) altijd erg intrigerend gevonden. 

Jij?

BeneficialJay65

BeneficialJay65

14-08-2022 om 14:07

@ mods wat is de reden dat er zoveel geknipt is in voorgaande reacties?

watertoren schreef op 14-08-2022 om 12:36:

[..]

Mijn zoon heeft vorig jaar een huis gekocht in zijn eentje. Het was een kluswoning en het is zo mooi geworden. Hij heeft ook een hele goede baan met veel vrijheid wat mijn man erg aan zou spreken. Ik moet er vaak aan denken dat ik het zo jammer vind dat hij dat allemaal niet mee heeft mogen maken. Hij zou zo trots zijn geweest en nee ik geloof er niet in dat hij vanaf boven mee kan kijken.

Dat bedoel ik, het verdriet dat hij moet missen waar jij ( en je overleden man) blij mee zijn. 

David Bowie

Louis Theroux, die heeft echt de meest bizarre dingen meegemaakt en komt heel bescheiden en vriendelijk over. 

Caramelzeezoutchocola schreef op 14-08-2022 om 14:07:

Volgens mij waren dat allemaal off topic anti-Rutte posts.

Hobbelster schreef op 14-08-2022 om 14:24:

Louis Theroux, die heeft echt de meest bizarre dingen meegemaakt en komt heel bescheiden en vriendelijk over.

Nooit gesproken, maar ben een aantal jaar geleden wel naar zijn lezing/boekpresentatie geweest, naar aanleiding van zijn autobiografie. Was heel erg leuk.

Malibu2 schreef op 14-08-2022 om 11:40:

Donald Trump. Ik zou heel benieuwd zijn hoe zo'n gesprek zou verlopen. Het lijkt me eerlijk gezegd interessanter dan een gesprek met Biden.

Trump.....dat draait bij mij geheid uit op knallende ruzie

Caramelzeezoutchocola schreef op 14-08-2022 om 14:07:

Off-topic gedram.

wat een leuke vraag! Heel leuk om over na te denken.

Met de oma van mijn partner. Die heb ik nooit gekend maar hij is zo onwijs lovend over haar, dat ik heel benieuwd ben hoe ze echt zou zijn. Ik vind het jammer dat ik haar niet heb gekend.

Overigens zou ik mijn favoriete artiesten niet willen ontmoeten denk ik. Ik zou of star struck zijn, of het valt tegen omdat je ze hebt opgehemeld (denk ik haha... Maar dat hangt ook van de artiest af, sommigen vind ik briljant, maar ze lijken me niet prettig in omgang)

ik vind het wel sneu als er geknipt word ik ben dan nieuwsgierg wat er stond hahaha maar ik begrijp het wel dat het soms moet

Tikki schreef op 14-08-2022 om 15:07:

ik vind het wel sneu als er geknipt word ik ben dan nieuwsgierg wat er stond hahaha maar ik begrijp het wel dat het soms moet

Je hebt niks gemist hoor.

Frans de Waal. Ik zou hem van alles willen vragen.

Ik zou wel eens een avondje willen kletsen en natuurlijk lekker eten met Miljuschka Witzenhausen. Wat lijkt me dat een leuke, energieke, vrolijke vrouw en ook iemand die weet wat de wereld te bieden heeft. En sexy dat ze is! 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

14-08-2022 om 16:38

lrishCassidy schreef op 14-08-2022 om 08:19:

- knip -

Jezus mens, zoek een hobby.

Herfstappeltaart schreef op 14-08-2022 om 14:39:

[..]

Trump.....dat draait bij mij geheid uit op knallende ruzie

Hij kan anders heel charmant zijn. 

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

14-08-2022 om 17:03 Topicstarter

DS1971 schreef op 14-08-2022 om 17:01:

[..]

Hij kan anders heel charmant zijn.

Vind je? Ik vind Trump van alles, maar charmant toch heel erg zeker niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.