Huiskamer
Poezel_en_Wip
13-08-2022 om 21:26
Met wie zou jij wel eens goed gesprek willen voeren?
Mogelijk/onmogelijk, bekend/onbekend, levend/overleden; alles mag.
Ik zou, bij een goed glas wijn, wel eens met Anthony Hopkins willen praten. Ik heb deze acteur (wellicht onbewust gekleurd door zijn rollen) altijd erg intrigerend gevonden.
Jij?
Zilver_gray
14-08-2022 om 08:10
lrishCassidy schreef op 14-08-2022 om 08:02:
https://www.youtube.com/watch?v=5WTb8nja3-g
Ik zou Prince willen vragen hoe hij het toch voor elkaar kreeg steeds weer de meest sexy nummers te produceren..wat een artiest was die man
IrritatingRam15
14-08-2022 om 08:16
Zilver_gray schreef op 14-08-2022 om 08:10:
[..]
Ik zou Prince willen vragen hoe hij het toch voor elkaar kreeg steeds weer de meest sexy nummers te produceren..wat een artiest was die man
![]()
Hij vertelde de waarheid.
Lollypopje
14-08-2022 om 08:18
lrishCassidy schreef op 14-08-2022 om 08:14:
Ik vind hem onbetrouwbaar. Simple.
Dan open je een topic over Mark Rutte, meer dan 10 off topics post hier lijken me voldoende.
En om weer ontopic te gaan:
- mijn overleden ouder, vooral omdat ik pas de laatste maanden van diens ziekbed het gevoel had dat die toen pas zichzelf echt kon laten zien. Daardoor toen pas diep contact en dat voelt als een gemis.
- Leonard Cohen, over schrijven en het leven
- de persoon die de oplossing tegen long covid blijkt te hebben. Maar dit voelt als de meest onmogelijke van de drie 
Rondstruiner
14-08-2022 om 08:38
Lollypopje schreef op 14-08-2022 om 08:18:
[..]
Dan open je een topic over Mark Rutte, meer dan 10 off topics post hier lijken me voldoende.
En om weer ontopic te gaan:
- mijn overleden ouder, vooral omdat ik pas de laatste maanden van diens ziekbed het gevoel had dat die toen pas zichzelf echt kon laten zien. Daardoor toen pas diep contact en dat voelt als een gemis.
Ik ook met mijn vader inderdaad. Die is overleden toen ik nog kind was, dus ik heb hem nooit echt als mens leren kennen, alleen als vader. Ik zou hem heel veel willen vragen over zijn leven. Maar ik weet niet of hij dat wel zo prettig zou vinden.
Lollypopje
14-08-2022 om 08:42
Rondstruiner schreef op 14-08-2022 om 08:38:
[..]
Ik ook met mijn vader inderdaad. Die is overleden toen ik nog kind was, dus ik heb hem nooit echt als mens leren kennen, alleen als vader. Ik zou hem heel veel willen vragen over zijn leven. Maar ik weet niet of hij dat wel zo prettig zou vinden.
Ik kan me voorstellen dat je dan graag veel zou willen weten.
Bij mij pas een paar jaar geleden, maar onze band is heel lang moeilijk geweest omdat ik me niet geaccepteerd voelde. De laatste jaren was het wel een stuk beter, maar pas toen die terminaal was had ik het gevoel dat mijn ouder eindelijk zichzelf echt kon laten zien. Dat we toen pas echt contact maakten. Ik vind het soms nog steeds een gemis dat die terminaal moest zijn om dat te kunnen. Tegelijkertijd ook heel waardevol dat we dat toch nog even hebben gehad.
rionyriony
14-08-2022 om 08:46
Ik denk niet dat ik uit gesprekken veel zal halen voor mijn leven. De meeste interessante mensen vertellen al een heleboel, door middel van hun gedrag. Niet door wat ze zeggen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.