Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Met wie zou jij wel eens goed gesprek willen voeren?

Mogelijk/onmogelijk, bekend/onbekend, levend/overleden; alles mag. 
Ik zou, bij een goed glas wijn, wel eens met Anthony Hopkins willen praten. Ik heb deze acteur (wellicht onbewust gekleurd door zijn rollen) altijd erg intrigerend gevonden. 

Jij?

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Queen Elizabeth. ( Zitten nu de film Spencer) te kijken.
Zou wel eens willen weten of het er echt zo aan toe gaat en wat zij van het hele koningschap vindt. En of ze humor heeft.

Poezel_en_Wip schreef op 13-08-2022 om 21:38:

[..]

Lijkt mij ook zeker!

Mij juist helemaal niet. Goede acteur dat zeker maar als ik hem bij Graham Norton of zo zie dan komt hij zo nep over bij mij.

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

13-08-2022 om 23:18 Topicstarter

Dolfje schreef op 13-08-2022 om 23:12:

[..]

Mij juist helemaal niet. Goede acteur dat zeker maar als ik hem bij Graham Norton of zo zie dan komt hij zo nep over bij mij.

Zou zomaar kunnen dat het tegenvalt natuurlijk. Dat risico neem ik dan voor lief 

Poezel_en_Wip schreef op 13-08-2022 om 23:18:

[..]

Zou zomaar kunnen dat het tegenvalt natuurlijk. Dat risico neem ik dan voor lief

Snap ik 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

13-08-2022 om 23:51

Christopher Hitchens. 
Dat ziet er niet meer in jammer genoeg.

watertoren schreef op 13-08-2022 om 21:40:

Bij mijn onmogelijk maar ik zou wel een gesprek willen met mijn man die overleden is. Ik zou willen weten dat ik alles goed doe naar onze zoon toe.

Mogelijk is mijn reactie ongepast, maar toch ga ik 'm geven. Want beste Watertoren, natuurlijk doe je niet álles goed naar jullie zoon toe. Gelukkig niet, zou ik bijna zeggen. Een perfecte moeder, oef, dan mag je zelf als kind eigenlijk ook niets fout doen?!

Dat je probeert dingen 'goed genoeg'  te doen, is al ruim voldoende lijkt me.🧡

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-08-2022 om 00:02

Gatekeeper schreef op 13-08-2022 om 22:48:

[..]

En of ze stiekem toch een hele rits aan kinderen heeft

Als wij aan dezelfde denken wil ik wel mee aanschuiven.
Persoonlijk: Zuhal Demir, onze Vlaamse minister die in mijn ogen al heel hard strijd voor de belangen van het milieu, ondanks dat ze geen lid is van de groene partij. 

Leonarda da Vinci, al vraag ik me af of daar echt een gesprek mee te voeren was.

lady gaga

met mezelf als kind

en met mijn oma als kind of toen ze zo oud was als ik nu

Andre van Duin. Maxima. Willem Alexander. Mark Rutte. 

Hetvrijewoord schreef op 13-08-2022 om 23:51:

Christopher Hitchens.
Dat ziet er niet meer in jammer genoeg.

Ja, dat zou ik ook interessant hebben gevonden! Ik zat toevallig vanavond nog een filmpje van hem te bekijken en bedacht toen ook dat ik hem mis (was n.a.v. de aanslag op Salman Rushdie).

Jim Morrison... en als er niet mee valt te praten kan ik in ieder geval naar hem kijken... 

Een financiële expert die mij helpt bij mijn onzekerheid. Ondanks dat internet zeggen je buffer is groot genoeg blijf ik onzeker daar wil ik vanaf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.