Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BeneficialJay65

BeneficialJay65

31-08-2021 om 18:41

Met de billen bloot; Waar ben je NIET trots op van jezelf?!

Wat heb je ooit gezegd of gedaan waarover je niet trots over jezelf?
Heb je bijv weleens iets heel onredelijks / gemeens gezegd?
Mag van alles zijn, maar niet jezelf verdedigen ( “maar die ander deed dit en had dit verdient” bijv), nee, echt even de hand in je eigen boezem steken.
Kom maar op.


BeneficialJay65

BeneficialJay65

31-08-2021 om 18:42

TO trapt af.

Ik heb vandaag asociaal geparkeerd terwijl er meer dan genoeg plaats was. Rare actie van mezelf! baalmomentje.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

31-08-2021 om 18:45

Ik heb mezelf ook echt even vermanend toegesproken ( “ ben je wel helemaal lekker trut)🤭

ik ben soms heel onvriendelijk.

Ik heb in m’n vrijgezelle periode meermaals gesekst met bezette mannen, gewoon, omdat het kon. Ben ik terugkijkend niet trots op.

Dat ik jaloers op iemand was (Een vriendin) en mij niet netjes heb gedragen. (Vaak chagrijnig gedrag terwijl zij er niks aan kon doen). 

-Nienke- schreef op 31-08-2021 om 18:51:

Ik heb in m’n vrijgezelle periode meermaals gesekst met bezette mannen, gewoon, omdat het kon. Ben ik terugkijkend niet trots op.

Idem, 2 stuks. 

Van de eerste heb ik trouwens geen spijt, dat zie ik als levensles. De 2e had ik beter niet kunnen doen voor m'n eigen zelfrespect. Later nog wel ns verleid door een bezette man maar toen heb ik hem afgewezen. De levensles was toen volledig geleerd. 

Ik ben niet erg goed in mijn tong 3 keer ronddraaien.

Al meermaals dingen eruit geflapt dus of gewoon in lachen uitgebarsten waar anderen van schrokken dat ik zo eerlijk durfde zijn.

En waar ik achteraf van dacht "waarom kan ik nu écht niet mijn tong 3 keer draaien voor ik zoiets eruit gooi".

Marty1984 schreef op 31-08-2021 om 19:02:

Ik ben niet erg goed in mijn tong 3 keer ronddraaien.

Al meermaals dingen eruit geflapt dus of gewoon in lachen uitgebarsten waar anderen van schrokken dat ik zo eerlijk durfde zijn.

En waar ik achteraf van dacht "waarom kan ik nu écht niet mijn tong 3 keer draaien voor ik zoiets eruit gooi".

Ja dit.

Soms denk ik (kwetsende) dingen en die zei ik dan per ongeluk hardop. En soms heb ik door dat ik iets doms/kwetsends/eerlijks hardop zeg, en dan schreeuw ik NEEEEE in mezelf, maar op een of andere manier ratel ik dan toch nog even door. 

Het is gelukkig sinds een paar jaar wel beter geworden.

ik heb wel eens sushi besteld en een vriendin die toevallig even langs kwam net toen het bezorgd werd weggestuurd “omdat we gingen eten” 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

31-08-2021 om 19:38

Ik (in een relatie) had een schaamteloze affaire met een man (ook in een relatie). 
Uiteindelijk is iedereen zijn/haar eigen weg gegaan en de relaties gingen ook uit, en niemand heeft het ooit geweten. Maar dat ik dit toen heb kunnen doen kan ik nu niet meer begrijpen.
Het is al lang geleden en ik ben inmiddels gelukkig wijzer.

-Nienke- schreef op 31-08-2021 om 18:51:

Ik heb in m’n vrijgezelle periode meermaals gesekst met bezette mannen, gewoon, omdat het kon. Ben ik terugkijkend niet trots op.

Dit. Al was het steeds dezelfde man in mijn geval.

In mijn jonge jaren was ik heel goed in mensen doodzwijgen als ze iets verkeerds gedaan hadden, dan kregen ze de silent treatment. Gelukkig heb ik toen ik volwassen werd wel ingezien dat dat echt een slechte eigenschap is en het veranderd. Ik ben er dan ook niet trots op.

Ik denk soms de meest gemene/nare dingen en als ik die dan heel af en toe hardop zeg dan schrikken mensen daarvan want; dat is toch niks voor jou om dat te zeggen/denken   
Nou, wel dus 

Leuk topic trouwens 

Hebben jullie even? 🙈

Dat ik mijn ouders wel ns heb gekwetst dat zou ik graag ongedaan willen kunnen maken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.