Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Mensen zijn hier zo lyrisch over..

Kerst. Echt het zinnetje "niemand mag alleen zijn" kan ik niet meer horen.
Baby's en kinderen. Ik heb als tiener niet eens opgepast omdat ik ze destijds al vervelend vond.
De kleur beige. We hebben hier de uitspraak voor saaie mensen "dat is zo'n beige persoon". 
Chocola met iets er in. Als ik chocola wil geef me dan maar gewoon melkchocola.
Wie is de mol. Zelf ook nooit naar gekeken. 
Rare koffie of koffiecups, pads oid. Koffie hoort zwart en sterk te zijn. (Zoals mijn ziel  )
Harry Potter. De schrijfster is transfoob, reden genoeg om het niet meer te lezen maar de boeken zijn ook niet om door te komen.
Social media. Wat een neppe wereld.
botox en fillers. Ook al zo nep en je ziet het altijd. 
Shoppen. De hel op aarde. 
Fitness. Ik voel me altijd net een neurotische hamster met die repetitieve oefeningetjes. 

Voetbal, helemaal mee eens!

Maar hoe kan je zeggen dat je Wie is de mol stom vindt als je er nooit naar gekeken hebt? 
Moet je trouwens helemaal zelf weten hoor! 😉

Zebra04 schreef op 19-08-2025 om 15:26:

Voetbal, helemaal mee eens!

Maar hoe kan je zeggen dat je Wie is de mol stom vindt als je er nooit naar gekeken hebt?
Moet je trouwens helemaal zelf weten hoor! 😉

Een beetje oma vertelt: Heel vroeger presenteerde Angela Groothuizen wie is de mol.  Toen was het nog een programma voor gewone mensen door gewone mensen. Angela was de enige bn'er. Toen was het leuk. 

Daarna de versies met bn'ers geprobeerd en met de jonge pubers ook echt wel gekeken maar het leuke was er af. 

Al jaren niet meer gekeken vind er niks met aan. 

Koffie, in alle varianten en alles met koffie smaak.
Reality programma's, helemaal als er BN'ers aan mee doen. Behalve B&B, dat vind ik heerlijk.
Matcha
Televisie met reclame, sowieso reclame. Ik kijk dus geen gewone tv meer. 
Beige interieurs. 
Sushi/ Oesters beiden mwah. Keertje best oke maar niet te vaak.
Te zoete chocolade

Koffie.

Bah. 

krulliebollie schreef op 19-08-2025 om 15:38:

Koffie, in alle varianten en alles met koffie smaak.
Reality programma's, helemaal als er BN'ers aan mee doen. Behalve B&B, dat vind ik heerlijk.
Matcha
Televisie met reclame, sowieso reclame. Ik kijk dus geen gewone tv meer.
Beige interieurs.
Mensen zonder kinderen die in ene van alles van opvoeden vinden/weten ( zonder opleiding). Mensen die nog hele jonge kinderen hebben die heel meegaand zijn en denken dat ze daardoor de ultieme opvoeder zijn en anderen gaan corrigeren.
Sushi/ Oesters beiden mwah. Keertje best oke maar niet te vaak.
Te zoete chocolade

Hoeveel mensen ken jij die hier lyrisch over zijn? Even het eerste bericht nog even goed lezen. 

MarvelousM schreef op 19-08-2025 om 15:42:

[..]

Hoeveel mensen ken jij die hier lyrisch over zijn? Even het eerste bericht nog even goed lezen.

Ik heb idd anders opgevat. Aangepast. Wil jij het ook aanpassen?

stormkapje schreef op 19-08-2025 om 14:42:

voetbal!
Wat een overgewaardeerd spelletje en wat een drukte wordt daarover gemaakt. Voorbeschouwing, nabeschouwing
Dat je gewoon weet wie in 1976 het winnende doelpunt heeft gemaakt, en dat vertelt alsof het gisteren was. Verschrikkelijk.

Jaaaaaaaaaa, een enorme irritatiebron van mij is dat die stomme voetbalwedstrijden altijd voorrang lijken te hebben op andere t.v.-programma's ook nog  . En dan zelfs nog in het journaal grote stukken laten zien van de wedstrijd 

JanaDana schreef op 19-08-2025 om 14:55:

Ik voel me toch wel een soort van beledigd als iemand hier iets afkraakt waar ik juist wel van hou
Nee hoor, smaken verschillen en dat is maar goed ook.

Zeg dat 😂  Veel dingen die ik hier lees, vind ik nou juist wel echt leuk of lekker. 

Sushi, Harry Potter, asperges heerlijk. Beige … heb een pyama in het beige en die staat me prima vind ik.

Mensen die lyrisch vertellen hoe druk, druk, druk ze wel niet zijn … blegh! Rituals … overprijst, BN’ers zijn voor mij meestal niet zo bekend, etc. 

De lijst is te lang om hier te posten en het meeste is wel al genoemd, dus kort samengevat alles met alcohol, koffie, sushi, influencers, festivals, concerten, visgraat/zwart metaal, Ibiza en Nederlanders tegenkomen op vakantie.

Maar ik ben dan weer wel getrouwd in het buitenland, maar zonder iemand uit te nodigen, juist omdat we dat echt alleen samen wilden doen en ik ben dol op B&B vol liefde. 

Ginevra schreef op 19-08-2025 om 11:56:

[..]

Snap ik heel goed, als ik maar niet hoef te komen. Ik ken iemand die in stilte op een bounty-eiland is getrouwd omdat er als hij hier trouwde sowieso familiegedoe zou ontstaan.

Precies een van de redenen inderdaad dat wij ook elders zijn getrouwd en een hele egoïstische ook erbij is nog dat ik geen zin had om 10.000€ uit te geven voor 1 dag terwijl ik er ook 3 weken voor op Hawaii zat 

absor schreef op 19-08-2025 om 13:00:

‘Shoppen’ ja dus winkelen voor je lol een hele dag

Heel erg eens!

wat ik vooral irritant vindt van shoppen, is dat zeulen met je eigen gekochte troep en die hitte overal in winkels ( in de winter dan)

Voetbal, dat is ook heel erg inderdaad.
Is bbq-en al genoemd?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.