Huiskamer
noas_1993
18-08-2025 om 17:35
Mensen zijn hier zo lyrisch over..
Ik was vanochtend met mijn reisgenoten in Grenen, daar heb je 2 verschillende zeeën die tegen elkaar aan botsen, dit trekt veel bekijks en moet je gezien hebben.
Nu kan het natuurlijk aan mij liggen, maar ik vind er niet veel aan, gewoon 2 zeeën die bij elkaar komen.
Dit bracht me wel bij de volgende vraag: waar zijn mensen lyrisch over, maar vind jij niks aan of maar zo zo?
Bakblik
18-08-2025 om 17:55
De chocolaterie in mijn dorp heeft volgens velen, binnen en buiten het dorp, de lekkerste chocolade van Nederland. Ik ben, op vakantie aan de andere kant van het land, weleens mensen tegengekomen die zeiden: O wat fijn dat jij in ......... woont dan kan je iedere week chocolade halen bij Cccccc!
Ik vind er weinig aan, hun melkchocolade is te vet en te romig, hun pure chocolade smaakt ook romig. Alle bonbons hebben teveel vulling geen opzichte van de hoeveelheid chocolade er omheen.
Mijn doe je geen plezier met een doosje bonbons van die winkel maar helaas krijg ik ze wel regelmatig. Als mensen horen dat ik van chocolade houd gaan ze regelmatig een doosje bonbons voor mij halen.
Doe mij maar een pure verkadereep dan geniet ik echt. Lekker harde chocolade
Blauwevis
18-08-2025 om 18:12
Doucheschuim etc van Rituals, ik vind de geurtjes van de kruidvat lekkerder. Maar ik krijg het alsnog van familie want die denken dat ik bescheiden ben als ik kruidvat doucheschuim voor mijn verjaardag vraag.
Vf_Watervrouw
18-08-2025 om 18:23
ik vond de Nachtwacht tegenvallen. Geen ambitie om Mona Lisa te gaan zien.
Rituals of Chocolateriechocolade hoeft ook niet.
Liara
18-08-2025 om 18:38
Bakblik schreef op 18-08-2025 om 17:55:
De chocolaterie in mijn dorp heeft volgens velen, binnen en buiten het dorp, de lekkerste chocolade van Nederland. Ik ben, op vakantie aan de andere kant van het land, weleens mensen tegengekomen die zeiden: O wat fijn dat jij in ......... woont dan kan je iedere week chocolade halen bij Cccccc!
Ik vind er weinig aan, hun melkchocolade is te vet en te romig, hun pure chocolade smaakt ook romig. Alle bonbons hebben teveel vulling geen opzichte van de hoeveelheid chocolade er omheen.
Mijn doe je geen plezier met een doosje bonbons van die winkel maar helaas krijg ik ze wel regelmatig. Als mensen horen dat ik van chocolade houd gaan ze regelmatig een doosje bonbons voor mij halen.
Doe mij maar een pure verkadereep dan geniet ik echt. Lekker harde chocolade
Haha, dit doet mij denken aan Tony Chocolonely. Zoveel mensen zijn daar lyrisch over en ik vind er weinig aan.
Broodjebrie
18-08-2025 om 18:40
Blauwevis schreef op 18-08-2025 om 18:12:
Doucheschuim etc van Rituals, ik vind de geurtjes van de kruidvat lekkerder. Maar ik krijg het alsnog van familie want die denken dat ik bescheiden ben als ik kruidvat doucheschuim voor mijn verjaardag vraag.
Oh wauw, dit zou ik geschreven kunnen hebben. Echt zo herkenbaar.
Broodjebrie
18-08-2025 om 18:41
ik heb niks met sushi. Ik vind er niks bijzonders aan en toch zijn er veel mensen lyrisch over. Waarom?
Herfstappeltaart
18-08-2025 om 18:42
Blauwevis schreef op 18-08-2025 om 18:12:
Broodjebrie schreef op 18-08-2025 om 18:41:
ik heb niks met sushi. Ik vind er niks bijzonders aan en toch zijn er veel mensen lyrisch over. Waarom?
En dit allebei.
Broodjebrie
18-08-2025 om 18:44
Herfstappeltaart schreef op 18-08-2025 om 18:42:
[..]
[..]
En dit allebei.
Wij lijken echt zo op elkaar!!
Herfstappeltaart
18-08-2025 om 18:45
Broodjebrie schreef op 18-08-2025 om 18:44:
[..]
Wij lijken echt zo op elkaar!!
Broodjebrie
18-08-2025 om 18:47
Herfstappeltaart schreef op 18-08-2025 om 18:45:
[..]
![]()
Het is dat er een groot leeftijdsverschil tussen ons zit anders zou ik je echt als mijn tweelingzus zien
Herfstappeltaart
18-08-2025 om 18:48
Broodjebrie schreef op 18-08-2025 om 18:47:
[..]
Het is dat er een groot leeftijdsverschil tussen ons zit anders zou ik je echt als mijn tweelingzus zien
![]()
Hahaha ja, misschien ben je mijn onbekende kind
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.