Huiskamer
Blondie5
18-09-2025 om 16:06
Mega-vlooienmarkt: do's and don'ts?
Ha allemaal,
Ik ga binnenkort voor het eerst met een kraam op een mega-vlooienmarkt staan. Het gaat vooral om kleding, speelgoed, schoenen, etc. De kraam heb ik gehuurd, dus ik hoef alleen maar al mijn spullen mee te nemen en eventueel een stoel.
Ik wil graag een heleboel kleding (van mezelf en de kinderen) kwijt en ik hoop hier andere mensen nog een plezier mee te kunnen doen. De lokale kringloopwinkel is gestopt, dus ik dacht ik ga dit eens proberen.
Nu heb ik weleens op Koningsdag op een kleedje gezeten en een keer op een rommelmarkt wat verkocht, maar dit lijkt me wel een beetje "next level".
Zijn er mensen die (vaker) op zo'n grote vlooienmarkt staan en zoja, wat is aan en af te raden? Ik neem aan dat ik kleine prijsjes moet hanteren en er niet vanuit gaan dat ik alles makkelijk kwijtraak. Koffie en eten mee, dat soort dingen ga ik ook regelen.
Nog meer tips? Do's? Don'ts? Wat verkoopt goed en wat juist niet?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Vrijevlinder
29-09-2025 om 12:41
Wat mooi dat je het laat weten. 3 kratten klinkt als best veel. Maar het hangt er ook weer vanaf wat je verwachting was.
Toch lekker om 90.00 verdiend te hebben, maar wat je zegt, het zijn lange dagen en dan is het maar net of je het er voorover hebt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.