Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Lekkere sloffen

in het kader van de kachel wat lager nu met die hoge gasprijzen ben ik op zoek naar warme sloffen. Ik neig naar sok-achtige sloffen omdat gewone sloffen met harde zool bij mij de neiging hebben om van mn voet te vallen. Dan ik raak ze kwijt enzo. Bovendien lijkt het me lekker om ze op de bank aan te laten. Maar bestaan die in een enigzins stylishe uitvoering? Wie heeft er aanraders? 


Ik heb zoiets:

317.jpg

Het valt denk ik niet onder de noemer stylish, maar ik word er wel vrolijk van!

Ik heb de cosy shoe van falke. Niet stylish maar zoooo lekker warm.

Ondanks dat je aangeeft niks met harde zool te willen, wil ik deze toch even laten zien . Wij zijn beiden om hier thuis sinds vorig jaar. Ze ziten heerlijk en blijven ook goed aan de voet zitten. Dit zijn Warmbat Willow

shopping?q=tbn:ANd9GcRsCDpGcm6do_-RMYd4zWcFvMpJjo3tE9axK995Cni4WBx5hqfPzOkPEUIOco-hJAy4l0mXpDi_rsF6yOB9tt7BfLah2aEZwExDFKeN7GUxfvRyhF7XfHZ3Uw&usqp=CAE

Ik gebruik altijd van die hele dikke sokken, sommige hebben ook anti slip. Die zijn niet duur, zitten heerlijk en zijn makkelijk te wassen. Ik koop zelf altijd meerdere paar

Ik hou erg van mijn wolvilt Giesswein pantoffels

ik heb zoiets

thu!s-dames-pantoffels.jpg

MonkeyTown

MonkeyTown

27-10-2021 om 20:52 Topicstarter

Ellori schreef op 27-10-2021 om 20:27:

Ondanks dat je aangeeft niks met harde zool te willen, wil ik deze toch even laten zien . Wij zijn beiden om hier thuis sinds vorig jaar. Ze ziten heerlijk en blijven ook goed aan de voet zitten. Dit zijn Warmbat Willow

shopping?q=tbn:ANd9GcRsCDpGcm6do_-RMYd4zWcFvMpJjo3tE9axK995Cni4WBx5hqfPzOkPEUIOco-hJAy4l0mXpDi_rsF6yOB9tt7BfLah2aEZwExDFKeN7GUxfvRyhF7XfHZ3Uw&usqp=CAE

Poeh hee, die zijn ook niet goedkoop! 

MonkeyTown

MonkeyTown

27-10-2021 om 20:53 Topicstarter

Klimgeit schreef op 27-10-2021 om 20:21:

Ik heb de cosy shoe van falke. Niet stylish maar zoooo lekker warm.

Heb ze bekeken, zoiets inderdaad! Lekker warm klikt goed👍 

MonkeyTown schreef op 27-10-2021 om 20:52:

[..]

Poeh hee, die zijn ook niet goedkoop!

Haha nee dat klopt maar ze zijn echt wel het geld waard naar mijn mening. Ik heb ze zelf nu nog niet aan omdat ik ze zelfs te warm vind op dit moment haha.

Ik zweer bij mijn Glerups van wolvilt. Heerlijk warme voetjes, kan er de hele dag op lopen, stinkt niet (had ik last van bij m'n vorige sloffen). 

Klimgeit schreef op 27-10-2021 om 20:21:

Ik heb de cosy shoe van falke. Niet stylish maar zoooo lekker warm.

Dat. Zó lekker warm die dingen. En gaan niet stinken idd. 
stylish zou ik vergeten als je warm en comfy wil. 

Ik heb meestal Spaanse sloffen, daarmee kan je ook lekker op de bank

Friezinnetje schreef op 27-10-2021 om 20:38:

ik heb zoiets

thu!s-dames-pantoffels.jpg

Ik ook, van Scapino en die blijven altijd heel goed zitten 

ik heb hele lekkere spaanse sloffen gekocht bij de Plus, ze bevallen me verbazend goed

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.