Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Kreadoe

Geen idee wat de juiste pijler is voor dit bericht maar wie gaat er naar de Kreadoe (28 tot en met 31 oktober) in de Jaarbeurs en waarvoor ga je?


Pixel

Pixel

17-10-2021 om 21:25 Topicstarter

Ik ga er heen, mijn eerste grote event sinds Corona. Heel veel zin in om live weer dingen uit te zoeken en te ontdekken ipv alles online. Ik ga zaterdag.

klinkt leuk wie weet ga ik 

Ja, heb wel gekeken of er iets voor mij bij zat, maar ik zag te weinig leuke dingen. Dus dit jaar sla ik over.
Wat lijkt jou het leukste!

Pixel

Pixel

18-10-2021 om 09:49 Topicstarter

Ik ga voor workshops om wat nieuwe ideeën op te doen. Ik heb even weinig ruimte om van alles te verzameln en op te slaan dus als ik wat koop, ga ik voor complete pakketjes. Mijn moeder gaat voor haakspul. 

Ik zit ook te twijfelen maar wordt uiteindelijk toch een grote uitgave met trein+entree+de producten die je er koop+hapje en drankje...

Via de spoordeelwinkel kun je een dagretour + entree met korting kopen.
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/kreadoe.html

Normaal is het entree 11,50. Voor mij is een retour ongeveer 15 euro, dus ik haal het er net niet uit.

Pixel

Pixel

18-10-2021 om 10:05 Topicstarter

Ik woon in de buurt dus geen trein of parkeer kosten, dat scheelt. Ik ga ook niet elke editie maar na zo lang niks gedaan te hebben, heb ik er zin in!

Pixel

Pixel

18-10-2021 om 10:06 Topicstarter

Oh, ik zie op die link nu dat het ook woensdag is! Dat is zeker ook een optie.

Oh lekker als je zo dichtbij woont, dan is de drempel al weer een stuk lager om te gaan!

Leuk, wil er wel weer eens heen, maar word de 28ste geopereerd haha. Helaas.

Pixel

Pixel

18-10-2021 om 11:56 Topicstarter

_melon schreef op 18-10-2021 om 11:38:

Leuk, wil er wel weer eens heen, maar word de 28ste geopereerd haha. Helaas.

Het is dus de 27e al maar dat kan ik niet meer aanpassen.

Zusterclivia schreef op 18-10-2021 om 09:53:

Via de spoordeelwinkel kun je een dagretour + entree met korting kopen.
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/kreadoe.html

Normaal is het entree 11,50. Voor mij is een retour ongeveer 15 euro, dus ik haal het er net niet uit.

Bedankt! De treinreis alleen is al 30 euro voor mij. Mocht ik gaan, dan ga ik hier zeker gebruik van maken!

iemand geweest vandaag? Ervaringen?

Pixel

Pixel

27-10-2021 om 22:42 Topicstarter

Ja, ik was er vandaag. Het was weer lekker om weer eens ergens te zijn, best kans dat het na de nieuwe persco niet meer mag. Er waren wel wat minder stands dan gewoon, ik denk dat er toch een aantal de Corona niet hebben overleefd. Toch weer wat mooie pakketjes gescoord bij mijn favoriete standhouders (die stonden er wel gelukkig). Ook nog even bij Karin Bloemen gekeken - zij heeft blijkbaar een haakboek uitgebracht, dus dat vond mijn moeder weer leuk. Al met al een fijne dag gehad. 

Ik hoop morgen te kunnen gaan. Niet voor iets speciaals maar heb heel veel zin in een uitje.
Maar was vanavond bij mijn moeder en ze heeft wat dingen waar ik morgen eerst even de dokter voor haar moet bellen als ze morgen terecht kan zal ik met haar mee moeten. 
Vrijdag moet ik werken en kan ik niet met haar mee. 
kteventueel het weekend nog naar de kreadoe maar ben bang dat het dan erg druk is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.