Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

16-07-2021 om 19:35

Kletstopic

Wie kletst er mee? Kan over van alles. Hoe je dag was, wat je gaat eten, over je kinderen/kleinkinderen, muziek, films, wat je opvalt in andere topics etc. 


Ik ben vandaag een dagje vrij en mijn kinderen zijn op de opvang. Effe bijtanken

Dankjulliewel! 🌹

alhambra schreef op 23-07-2021 om 10:55:

Ik ben vandaag een dagje vrij en mijn kinderen zijn op de opvang. Effe bijtanken

En hier ben ik binnenkort ook wel aan toe. 

gecondoleerd melon

gecondoleerd Melon.

hier eindelijk weekeind na een week kanonne hard gewerkt te hebben. Bovendien heb ik al weken doorwaakte en hele korte nachten. De virusjes en snotneuzen volgen elkaar in rap tempo op en houden de gemoederen ook ‘s nachts flink bezig.

_melon schreef op 23-07-2021 om 10:59:

Dankjulliewel! 🌹

[..]

En hier ben ik binnenkort ook wel aan toe.

Gecondoleerd

bah, zojuist 2 spelletjes gespeeld en allebei verloren. Ik kan zogenaamd goed tegen m'n verlies, maar stiekem vind ik dit ff klote

PriceyRook54

PriceyRook54

26-07-2021 om 09:48

Hahaha Saga!

Wij gaan straks een paar dagen naar Galway, dat is aan de westkust van het land. Man gaat niet mee omdat hij moet werken, dus ik ga met de tieners. Denk dat we tegen lunchtijd gaan rijden met een lunch-tussenstop ergens. We kunnen pas om 15u inchecken. 
Helaas lijkt de zomer wel voorbij dus weet even niet wat ik qua kleding moet inpakken! ‘t Is nog 20 graden maar er komt regen/onweer aan. Nou ja, ik bedenk het straks wel.

Vanaf vandaag is de indoor-horeca hier weer open! Alleen voor volledig gevaccineerden (dat ben ik) en kinderen. Sommige kroegen zijn maar liefst 15 maanden gesloten geweest!

Mijn vakantie is voorbij en na 2 weken luiheid lijkt werken weer onoverkomelijk. Ik werk voor mezelf en ik hou van mijn werk maar ik heb nog helemaal geen zin

PriceyRook54

PriceyRook54

29-07-2021 om 13:54

Ik snap je helemaal, ik moet dinsdag weer, yuck!

Inmiddels zijn wij weer thuis na drie hartstikke leuke dagen en zit nu bij de kapper/beautician voor verse verf en nagels. Morgen bij een vriendin op bezoek die een nieuw huis heeft gekocht. Heb haar sinds december niet gezien dus heb er zin in!

jeuj 2x gevaccineerd! 
Hopelijk blijft het bij een beetje spierpijn zoals nu. 

PriceyRook54

PriceyRook54

29-07-2021 om 19:16

Woeee gefeliciteerd!
Ik weet niet precies hoe het in NL is maar hier is de horeca indoors pas deze week geopend en uitsluitend voor gevaccineerden (en voor kinderen onder 18). De rest moet buiten blijven.
Ik was dus een paar dagen weg (ik ben volledig gevaccineerd trouwens) en bij elk restaurant/kroeg werd mijn QR code gescand. Was erg fijn toen het regende!

DifferentSwan96

DifferentSwan96

02-08-2021 om 18:03

Dan maar hier want Viva ligt eruit en wat een toeval op 2 augustus en je zag een flair banner in beeld en nu niks meer. 
Spaghetti bolognese

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 18:05

Pizza Calzone met kip, pesto, champignons

Groene curry met witlof. Zalig.

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 18:05:

Pizza Calzone met kip, pesto, champignons

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.