Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 14:13

Klets- en vervolgtopic

Zoals besproken in het ja/nee topic van vandaag: Soms willen we misschien nog even doorpraten over het onderwerp van de dag. Of over een ander zijspoor wat offtopic gaat, maar waar we toch nog niet klaar mee zijn. 
Wees welkom om hier over vanalles en nog wat te schrijven, een vast onderwerp hebben we hier niet


ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 14:18

gevonden 

Ik ga nu niet kletsen,  want uit algemeen chagrijn heb ik besloten mijn woonkamer om te gooien. Je moet toch iets 😬😂

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 14:20

Ik heb zelf ook nog niet direct een onderwerp Eerst even zien of meer mensen het leuk vinden. 

Leuk, maar ik heb ook geen onderwerp😬

Niet gooien met je woonkamer hoor Peen! 
Straks vliegt ie door de ramen 😱

En ik vind kletstopics altijd leuk
Dus ik doe mee, Nera
Herken het gevoel wel van het nog even ergens op terug willen komen, of navragen 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 14:37

Beertjelief schreef op 24-02-2022 om 14:31:

Niet gooien met je woonkamer hoor Peen!
Straks vliegt ie door de ramen 😱

En ik vind kletstopics altijd leuk
Dus ik doe mee, Nera
Herken het gevoel wel van het nog even ergens op terug willen komen, of navragen

Ik ben wel in een humeur om te gooien, maar ik zal de ramen heel laten 

😕 Hoop dat alles goed is met Peentje? 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 14:42

Peen schreef op 24-02-2022 om 14:37:

[..]

Ik ben wel in een humeur om te gooien, maar ik zal de ramen heel laten

Ik zal het nog mooier vertellen: ik heb een paar dagen geleden dus echt een deur zo hard dicht gegooid dat het raam barstte Dat kwam weliswaar doordat er al een paar kleine barstjes inzaten en die dus eigenlijk verder scheurden, maar toch, het voelde echt heel erg dom. Gelukkig krijgen we heel binnenkort een nieuwe ruit in de deur.

ach ik wilde maandag tijdens mijn meltdown mijn telefoon tegen de muur gooien, omdat het uiteraard de schuld van mijn telefoon was dat ik de instructies van het filmpje niet goed begreep en steeds fout bleef doen. Ik heb me ingehouden

Peen schreef op 24-02-2022 om 14:37:

[..]

Ik ben wel in een humeur om te gooien, maar ik zal de ramen heel laten

Nou ik heb ook wel een humeur om de hele boel kort en klein te slaan.  Toen we eindelijk onze persoonlijke crisis op de rit hadden en weer konden gaan leven én ervan genieten brak corona uit.  Nu het weer echt licht is aan het eind van de tunnel en corona nog wel onder ons is maar niet meer zo gevaarlijk is begint die! @$#×÷-!÷$ van een Poetin een oorlog op het Europese continent. 

Vind het heel spannend nu en ik ben boos. Ik zou hem graag persoonlijk op zijn bek rammen en het hele kremlin erbij. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 14:54

Oh, nou wordt het lastig. Ik wil zelf niets weten over die oorlog, maar ik kan natuurlijk ook weer niemand verbieden om het erover te hebben. 
Maar toch doe ik een heel vriendelijk verzoek om dat onderwerp ergens anders te bespreken. Bij voorbaat heel heel hartelijk dank

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 14:58

Beertjelief schreef op 24-02-2022 om 14:39:

😕 Hoop dat alles goed is met Peentje?

Nee, iets te veel slecht nieuws deze week. En dan start Poetin ook nog een oorlog en toen ging het lichtje uit bij mij.
Dus mijn gebruikelijke remedie: mijn huisje aanpassen, dan word ik wel weer zen   🤗


Maar ik ben gelukkig niet de enige met gooi en smijt neigingen lees ik, dat is mooi  

Het ging ook meer over mijn gevoel, wil er niet inhoudelijk op ingaan.  Ik ben gewoon zo boos. Na 2 jaar een ziek kind, toen 2 jaar corona en dan nu dit, wat we hier natuurlijk niet kunnen negeren met hogere gasprijzen en alles wat duurder wordt door gebrek aan grondstoffen. 
Persoonlijk ben ik zo toe aan een normale situatie. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 15:04

OnherkenbaarAnoniem schreef op 24-02-2022 om 15:01:

Het ging ook meer over mijn gevoel, wil er niet inhoudelijk op ingaan. Ik ben gewoon zo boos. Na 2 jaar een ziek kind, toen 2 jaar corona en dan nu dit, wat we hier natuurlijk niet kunnen negeren met hogere gasprijzen en alles wat duurder wordt door gebrek aan grondstoffen.
Persoonlijk ben ik zo toe aan een normale situatie.

Nouja, ik wist doordat ik het nieuws boycot dus nog niet eens dat het nu echt begonnen was. Daar kom ik nu achter doordat jij het schrijft. Ik kan het prima negeren als ik er maar gewoon niets over hoor of lees. Zou het dus fijn vinden als er in dit topic niet over wordt gepraat. 

Dan stop ik nu. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 15:20

Dankjewel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.