Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Kerstpakketten

Is er bij jullie op het werk ook gestress om de Kerstpaketten?

Ze hebben natuurlijk wel datgene wat jaarlijks terugkomst qwa cadeau, maar omdat de bijeenkomst niet door kan gaan hebben ze geld over. Zo'n 40,00 p.p.

We hebben al wat ideeën geopperd, maar je zit met verzendkosten, ze willen het liefst aan de lokale winkels denken. Laten ophalen is ook een mogelijkheid, dan gaat er met tijdssloten gewerkt worden.

1 van de ideeën was om de bonnen die er sowieso al worden gegeven te verdubbelen, maar dat moesten ze nog bekijken belastingtechnisch ofzo(?)

Ze hadden alles voor de bijeenkomst al geregeld, vandaar dat extra geld. Meenemen naar volgend jaar mag niet.

Cash geld

redbulletje schreef op 09-11-2021 om 11:50:

Cash geld

Ja dat. 

Of een bon, mijn werkgever geeft meestal een flink bedrag aan een cadeaubon die je flexibel kan inleveren op verschillende websites. Vind ik altijd leuker dan een kerstpakket 

Wij krijgen door het jaar heen af en toe een aardigheidje naast het kerstgeschenk. 
Normaal is er budget voor een aantal bijeenkomsten en die gaan natuurlijk al anderhalf jaar niet door.

Belastingtechnisch mag je als bedrijf maar een x bedrag (weet de boekhouder) als kerstpakket geven, anders valt het onder loon met bijbehorende loonbelasting. 
Wat wel zou kunnen is bij het ophaalmoment een foodtruck neerzetten waar iedereen kan eten ofzo. Of een soort drivetru dinges, eerste halte voorgerechtjes in de auto, tweede halte hoofdgerecht, derde toetje, vierde kerstpakket. Moet je wel een grote parkeerplaats hebben. 

noas_1993

noas_1993

09-11-2021 om 12:30 Topicstarter

Netherfield schreef op 09-11-2021 om 12:28:

Belastingtechnisch mag je als bedrijf maar een x bedrag (weet de boekhouder) als kerstpakket geven, anders valt het onder loon met bijbehorende loonbelasting.
Wat wel zou kunnen is bij het ophaalmoment een foodtruck neerzetten waar iedereen kan eten ofzo. Of een soort drivetru dinges, eerste halte voorgerechtjes in de auto, tweede halte hoofdgerecht, derde toetje, vierde kerstpakket. Moet je wel een grote parkeerplaats hebben.

Dit is wel genoemd, maar kan niet ivm de ruimte

Ik zou vvv bonnen doen denk ik....

noas_1993

noas_1993

30-11-2021 om 09:44 Topicstarter

Ze hebben dus niks met dat extra budget gedaan...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.