Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Kerstliedjes

Wie heeft er ook een afkeer tegen kerstliedjes? Pfffff heb er geen zin in, in de wagen zet ik bewust iets anders aan. Mischien komt het nog, maar nu nog geen behoefte aan kerstsfeer. Ben ik hier de enige in, of nog meer mensen 🤔

Ja, ik heb ook een hekel aan kerstliedjes. Ik ben ze ook zo beu, elk jaar dezelfde liedjes, ik kan ze niet meer aanhoren. Ik heb radio Veronica aan staan maar die gaan ook steeds meer kerstnummers er tussen draaien.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

13-12-2021 om 10:54

Ik ben dol op kerstliedjes, maar echt niet wekenlang de hele dag. Dus ik zet radio 10 aan, zij doen de top 4000. Dat zijn tenminste geen kerstliedjes 

Kerstliedjes, en kerstreclames, met dat sentimentele gedoe. Bijv met die cavia’s of met die koekoeksklok. Of met die juf die een gourmetstel komt brengen.

Ik ben gek op kerstliedjes. Niet te veel, maar zo af en toe een dood uurtje op het werk meezingen met vrolijke kersthits vind ik heerlijk.
Man heeft er een bloedhekel aan

Nee, ik vind het mooi maar ze zijn weer veel te vroeg begonnen met de Amerikaanse liedjes.

Ik heb 5 week geleden, zoiets, de top 2000 van 2011 al beluisterd. Is voor mij kerst genoeg. Nu lekker op het moment Pirate Metal, luister maar naar Alestorm - Call of the Waves. Dat is waar ik nu ben.

Ik heb hier gezegd dat ik niet van kerstliedjes hou maar nu ben ik toch echt helemaal weg van een nieuw kerstliedje van Frank Lammers en Ricky Koole. Ik hoorde het van de week bij Beau en sindsdien luister ik er vaak naar. Het is niet zoetsappig en ik vind het echt mooi! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.