Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

14-07-2021 om 22:49

Jouw guilty pleasure

Slap gebakken  verse patat (dus van vers geschilde aardappels) met zout en azijn, gepaard gaande met een zacht gebakken ei om de patat in te stippen met witte bonen in tomatensaus. 


Neil Diamond en Barry Manilow

De soap Eastenders op BBC. Volg het al vanaf 1985 😱🤣


Leuk topic! Wat me meteen te binnenschiet:
- Naturel frietjes chips met een blokje melk chocolade en dan wegspoelen met cola 
- Top of the world van The Carpenters 

Grey's anatomy 
Call the midwife 
Johnny Cash
Viafora /  Viva forum
Cup-a-soup als avondeten 

Energy drink
En nee ik drink het maar sporadisch maar voel mij dan net weer een puber. 

DifferentSwan96

DifferentSwan96

14-07-2021 om 23:07

The Carpenters inderdaad! 🤩

Wat kan mij het ook schelen, ben hier toch anoniem: Ex On The Beach Double Dutch

DifferentSwan96

DifferentSwan96

14-07-2021 om 23:12

Moxxie schreef op 14-07-2021 om 23:11:

Wat kan mij het ook schelen, ben hier toch anoniem: Ex On The Beach Double Dutch

🤣

Naturel chips met een dipsaus van curry+mayonaise..

zoetsappige films als Notting Hill. 

suikerspin 

Boterham met oude kaas en aardbeienjam.
The Osmonds en de Carpenters vind ik ook geweldig.

Britney Spears en Snollebollekes

In het donker rijden op een snelweg met in beide richtingen drie of vier rijbanen, met lange strengen licht die zich in de verte uitstrekken. Voelt wat sciencefiction-achtig. Op de een of andere manier geeft me dat het gevoel dat ik overal los van ben. Vrij. Beetje vreemd. 
Van het geluid van vrachtwagens die, vooral in de avond omdat er dan weinig andere geluiden zijn, in de verte wegrijden op de 80 km weg langs mijn dorp word ik nostalgisch. Op een prettige manier. Geen idee waarom. 
En guilty omdat het vreemd voelt blij te zijn met asfalt en vrachtwagens. Het slaat ook eigenlijk nergens op.

justin bieber muziek + serie gossip girl .. verkeerde kant van de dertig, ben er een beetje te oud voor...

Naturel chips zonder saus. Dommige series zoals Dallas en Dynasty. 

Energy drink idd.
The Kelly Family

De serie gossip girl is gewoon super leuk, zie ik niet als guilty pleasure haha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.