Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

09-03-2022 om 06:05

Ja / Nee - 9 maart

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Pudding
57 stemmen
39%
61%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

09-03-2022 om 06:08

Heerlijk, vooral chipolatapudding! En griesmeelpudding met bessensaus. We hebben het haast nooit in huis, dus als ik het eens koop, dan is het een enorme traktatie.

Jaaaaa lekker, vooral pudding van gelatine en fruit. Mangopudding met kokosmelk  en Finse opgeklopte/luchtige (mais)griesmeelpudding, vispipuuro. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-03-2022 om 07:27

Nee, ik vind de structuur goor. Zo drink ik ook geen milkshakes.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

09-03-2022 om 07:52

Heerlijk! Maar ik eet het zelden, omdat in kant en klaar meestal gelatine zit (eet ik niet) en zelf maken me vaak teveel gedoe is. Gastronomisch barbaar als ik ben heb ik zeer goede herinneringen aan de bourbon en saroma pudding die vroeger thuis regelmatig op tafel stond.

Yoghurt, vla, kwark, bavarois, allemaal lekker. Maar dat glibberige mondgevoel van pudding vind ik niet te doen!

Nee, ik hou niet van pudding maar ik eet bijna nooit toetjes. Als ik een toetje neem is het iets van Irish coffee of een likeurtje met bonbons. Na de BBQ maken we altijd cocktails zoals Pina Colada, Lumumba of een zelf verzonnen cocktail.

De enige pudding die ik ken is eigenlijk de Saroma pudding uit een pakje die we vroeger thuis aten. Dat vond ik toen wel lekker, chocoladepudding. Als volwassene nooit meer pudding gegeten, al meer dan 30 jaar niet. Ik kan ook niet zeggen dat ik het mis .

Tickel schreef op 09-03-2022 om 07:27:

Nee, ik vind de structuur goor. Zo drink ik ook geen milkshakes.

Milkshakes

Zit er suiker in? Dan is het antwoord vrijwel altijd ja.

Rondstruiner schreef op 09-03-2022 om 08:09:

De enige pudding die ik ken is eigenlijk de Saroma pudding uit een pakje die we vroeger thuis aten. Dat vond ik toen wel lekker, chocoladepudding. Als volwassene nooit meer pudding gegeten, al meer dan 30 jaar niet. Ik kan ook niet zeggen dat ik het mis .

Mijn moeder heeft die ooit weleens gemaakt. Ik kan me nog een beetje korrelige structuur herinneren (kan ook met de kookkunsten van mijn moeder te maken hebben) en de smaak vond ik ook niet lekker. Maar het had niet dat rubberachtige van pudding, dat niet.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-03-2022 om 09:01

ja lekker! Griesmeelpudding met bessensap, chocoladepudding, custard,  vanillepudding met of zonder fruit...   

lekker maar toch eet ik het niet ivm gelatine. Weleens zelf geprobeerd met Agar Agar maar dat viel tegen.

Nee, de smaak en de structuur, brrr. Maar het ziet er vaak wel mooi uit.

Ja! Lekker. Alles eigenlijk: gekocht, zelf gemaakt, met saus of zonder, met kleurstof en kunstsmaak of geheel natuurlijk. Ik ben een pudding-alleseter!

Ik heb nog in huis, trouwens. Ik zag nog twee pakjes dr Oetker liggen.

Nee pudding en vla geef ik niks om. 

Ambra schreef op 09-03-2022 om 09:07:

lekker maar toch eet ik het niet ivm gelatine. Weleens zelf geprobeerd met Agar Agar maar dat viel tegen.

Maizena gaat prima.

Gelatine is zó verschrikkelijk uit de tijd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.