Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-12-2021 om 08:00

Ja/ Nee - 8 december

Indachtig de ja of nee bij Mattie en Marieke: na weinig bedenktijd jouw ja of nee invullen.

Peiling

Opstaan zodra de wekker gaat
91 stemmen
45%
55%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-12-2021 om 08:01

Ik zou willen dat ik het op kon brengen, want het schijnt wel het beste te zijn: de wekker zetten wanneer je er écht uit moet en er dan direct uit gaan. 

Ik heb nee gestemd omdat ik altijd ver voor de wekker opsta. Mans wekker gaat om 05.00 uur en die van mij om 05.50 uur. Omdat ik een hele slechte slaper ben ga ik er vaak om 05.00 uur ook maar uit, dan lig ik al een uur of 2 wakker. Het lijkt me zo heerlijk om gewoon te slapen.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-12-2021 om 08:08

Nowee schreef op 08-12-2021 om 08:05:

Ik heb nee gestemd omdat ik altijd ver voor de wekker opsta. Mans wekker gaat om 05.00 uur en die van mij om 05.50 uur. Omdat ik een hele slechte slaper ben ga ik er vaak om 05.00 uur ook maar uit, dan lig ik al een uur of 2 wakker. Het lijkt me zo heerlijk om gewoon te slapen.

Wat vreselijk! Kom je wel aan je uren slaap dan of ben je overdag moe?

Het is beter wel direct op te staan, maar snoozen voelt zo lekker.... Vaak gun ik mezelf dus een keer snooze 

Als ik mijn wekker zet omdat ik moet werken of weg moet: ja
Al ik wakker word en niet weg hoef, dan blijf ik graag nog een uurtje liggen. 

Nee, ik moet eerst nog even echt wakker worden voordat ik opsta.

In principe gaat de wekker en sta ik gelijk op.
Helaas slaap ik de laatste tijd niet heel goed en in combinatie met opstaan in het donker, heb ik nu een hekel aan de wekker. Ik blijf nu dus wel eens een minuut of 5 liggen. De wekker hoeft niet nog eens af te gaan, want ik ben wel wakker, alleen nog te slaperig om er uit te gaan.

Ja, want als de wekker gaat omdat ik er uit moet.
In het weekend en vakantie zet ik geen wekker 

Ja, ochtendmens hier. 
Meestal voor de wekker aan wakker. 

Nee, het lukt me nooit op de een of andere manier. Ik snooze altijd nog minimaal 1x.

Verschillend. Moet ik werken en echt op tijd de deur uit dan sta ik meteen op zodra hij gaat. Als ik niet al wakker ben. Vandaag had ik hem gezet maar hoef niet weg want de kapster komt zo dus ben nog even blijven liggen.

Nee, lukt me helaas echt niet haha! Vooral nu in de wintertijd meer moeite mee

Nowee schreef op 08-12-2021 om 08:05:

Ik heb nee gestemd omdat ik altijd ver voor de wekker opsta. Mans wekker gaat om 05.00 uur en die van mij om 05.50 uur. Omdat ik een hele slechte slaper ben ga ik er vaak om 05.00 uur ook maar uit, dan lig ik al een uur of 2 wakker. Het lijkt me zo heerlijk om gewoon te slapen.

Hier idem, maar ik heb om die reden 'ja' gestemd   

De wekker gaat om 7.00, maar ik spook meestal al vóór 5.00 rond. Dus ja, ik ben er om 7.00 wel uit ... 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-12-2021 om 09:47

yette schreef op 08-12-2021 om 09:46:

[..]

Hier idem, maar ik heb om die reden 'ja' gestemd

De wekker gaat om 7.00, maar ik spook meestal al vóór 5.00 rond. Dus ja, ik ben er om 7.00 wel uit ...

Oh, wat een drama. Is dat vanwege je zoontje die niet goed slaapt of omdat je zelf geen goede slaper bent?

Ja. Ik ben zelfs vaak al wakker vóór de wekken gaat  (en die gaat meestal om zeven uur en 1x per week om half zeven).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.