Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-02-2022 om 07:31

Ja / Nee - 7 februari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Een koekje nemen bij de koffie of de thee
69 stemmen
38%
62%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-02-2022 om 07:33

Ik drink doorlopend thee en ik zou er best doorlopend koek bij willen eten, maar dat doe ik maar niet. Alleen als er visite is. Dan bied ik natuurlijk wel koekjes aan en dan eet ik gezellig mee.

Nope, ik ben niet van de zoetigheid. 

ja lekker😂

Ja altijd iets bij de thee.  Straks na het sporten kan dat ook een cracker met kaas zijn.  Als ik heb gezwommen dan gaat er een tweede ontbijt in om mijn trek te beteugelen. 

Nee over het algemeen niet maar heb van de week een grote doos koekjes van mijn moeder gekregen dus nu wel.

Overdag niet maar 's avonds een speculaasje bij de thee.

Zijn er mensen die elke keer iets nemen bij de koffie of thee? Dan zou ik 5-6 koekjes per dag moeten eten. Dat komt incidenteel wel eens voor (niet met koek, wel met chocolade-eitjes), maar gelukkig niet elke dag het hele jaar

Thee bij mijn ontbijt,  thee rond een uur of 10. 2 kopjes met 1 koekje.  Thee rond een uur of 4. 2 kopjes 1 koekje of iets van fruit.  In de avond nog een keer een dan vaak chocolade.  Dus niet bij elke beker thee iets maar wel ieder theemoment.

Nou, ik drink de hele dag óf koffie óf thee. Elke keer een koekje erbij, ik zou dichtgroeien. En ik probeer nou juist wat minder dicht te worden.
Ik heb ze ook niet in huis, dus visite heeft pech. Als we eens incidenteel een pak in huis hebben (dat is dan meestal bastogne) geld, pak open = pak leeg. Alweer pech voor de visite!

In de ochtend drink ik koffie zonder koekje , maar in de middag bij de thee neem ik af en toe een koekje of een stukje chocolade .

Overdag, bij de thee, geen koekje. s 'Avonds wel. Mijn voorkeur voor een koekje: kletskop, jan hagel, zandkoekje, sprits of cafe noir.

Ja, maar niet bij elk kopje thee dat ik neem.
En het hoeft ook niet elke dag.

Nee, alleen als er visite is. Ik ben niet zo koekerig.

ik doe thuis Nee, maar in een drinkgelegenheid vind ik koffie of thee zonder koekje maar een kale bedoening. 

Thuis niet. Eén keer per dag een chocolaatje wel. 
Buiten de deur hoort een koekje bij de latte macchiatto en dat eet ik dan ook zeker op. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.