Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-12-2021 om 15:16

Ja / Nee - 6 december

Indachtig de ja of nee bij Mattie en Marieke: na weinig bedenktijd jouw ja of nee invullen.

Peiling

Een tatoeage nemen
83 stemmen
30%
70%

Nee. En al helemaal niet nu ik foto's van de huid van collega heb gezien die in een traject van weglaseren zit. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-12-2021 om 17:21

Er was toch laatst ook iets over bepaalde inkt die gebruikt wordt, dat die niet bepaald goed zou zijn voor je gezondheid?

Bij anderen kan het soms mooi zijn, maar voor mezelf is het niets. Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets mijn leven lang mooi zal vinden en ik vind naalden doodeng, en het past ook gewoon niet bij mij.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-12-2021 om 17:24

Puddingbroodje schreef op 06-12-2021 om 17:22:

Bij anderen kan het soms mooi zijn, maar voor mezelf is het niets. Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets mijn leven lang mooi zal vinden en ik vind naalden doodeng, en het past ook gewoon niet bij mij.

Oh ja ook dat nog. Lage pijngrens hier, ik zou het denk ik niet kunnen verdragen. Loop ik met een half plaatje rond.

Nooit van mijn leven.

En als man er ooit één laat zetten groter dan een 10 cent-munt kan hij de echtscheidings-papieren verwachten. (Hij heeft gelukkig ook geen enkele ambitie in die richting.)

ik heb helemaal niks, dat is mijn handelsmerk. 

Marty1984 schreef op 06-12-2021 om 17:32:

Nooit van mijn leven.

En als man er ooit één laat zetten groter dan een 10 cent-munt kan hij de echtscheidings-papieren verwachten. (Hij heeft gelukkig ook geen enkele ambitie in die richting.)

Dat vind ikzelf persoonlijk weer wat overdreven. 

Nee! 
Best jammer  

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-12-2021 om 18:17

Ja, heb er al verschillende en wil er best nog enkele bij. Passen bij mij en leiden de aandacht weg van de littekens. 

Nera schreef op 06-12-2021 om 17:24:

[..]

Oh ja ook dat nog. Lage pijngrens hier, ik zou het denk ik niet kunnen verdragen. Loop ik met een half plaatje rond.

Haha, ik moet ineens aan de aflevering van Friends denken dat Rachel en Phoebe een tattoo willen. Uiteindelijk heeft Phoebe alleen een stipje, omdat ze het verder niet kon verdragen 

heb een hartje.  Maar wil er nog wel meer haha

Puddingbroodje schreef op 06-12-2021 om 18:27:

[..]

Haha, ik moet ineens aan de aflevering van Friends denken dat Rachel en Phoebe een tattoo willen. Uiteindelijk heeft Phoebe alleen een stipje, omdat ze het verder niet kon verdragen

Haha ja die!!!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

06-12-2021 om 18:33

Ja, ik ga binnenkort mijn 1e laten zetten. 

Ik wil heel graag, maar durf niet. Ben heel bang er toch spijt van te krijgen. Dus als ik nu zou moeten kiezen zou het "nee" zijn.

Peen schreef op 06-12-2021 om 18:33:

Ja, ik ga binnenkort mijn 1e laten zetten.

Stoer! 😁
Mag ik vragen wat?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.