Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-12-2021 om 15:16

Ja / Nee - 6 december

Indachtig de ja of nee bij Mattie en Marieke: na weinig bedenktijd jouw ja of nee invullen.

Peiling

Een tatoeage nemen
83 stemmen
30%
70%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-12-2021 om 15:16

Ik zie het mezelf niet zo snel doen, dus vooralsnog stem ik nee.

Ik 'moet' eigenlijk nog een keer 😂. Ik heb al sinds mijn jeugd een kleine tatoeag en die is niet meer zo mooi. Ik wil er eigenlijk iets overheen laten zetten maar ik ben niet meer zo'n held als toen. Ik stel het al heel lang uit. 

Echt overtuigd NEE. Ik vind het zo onwijs lelijk. Ik snap ook niet hoe mensen het mooi kunnen vinden. 

Nee, ik vind het (meestal) niet mooi.
Ik vind sommige tatoeages wel heel kunstig en soms ook wel mooi als 'tekening'. Met name als het 'semi' coverups zijn van littekens. Daadwerkelijk een cover of soms iets aangevuld aan een litteken waardoor het litteken iets 'moois' wordt.

Daar kan ik voor mezelf nog in meekomen. Maar 'zomaar' een tatoeage laten zetten bij mezelf; Nee, die sla ik even over.
Ik heb er overigens geen moeite mee als anderen tatoeages hebben. Ik vind het niet aso of zo, maar ook niet mooi.

Ja. Ik heb een tattoo en wil 'm al jaren uitbreiden. Maar steeds geen geld... 

Ik vind het er bij veel mensen uitzien als je schriftjes/agenda's op school met al die willekeurige droodeltjes. En de inkt verkleurt ook nog wel ns. 
Mensen houden er volgens mij ook weinig rekening mee dat hun lichaam op oudere leeftijd gaat uitzakken en dat ook niet ten gunste komt van tattoos. 

Ja, ik heb een kleine op mijn schouder al bijna 25 jaar.
 Vind hoe vol mensen tegenwoordig zitten niet zo mooi.

ja, de volgende afspraak staat al weer gepland. Dat wordt nummer 11 en vooralsnog geen plannen om te stoppen. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

06-12-2021 om 16:18

Ik sta al helemaal onder dus 1 kan er nog wel bij.

Nee, ik vind dat niet wat voor mij zelf.
Voor anderen kan ik wel begrijpen dat er soms een diepere betekenis achter schuil gaat of gewoon voor de mooi.

Absoluut nee. Ik heb ook werkelijk nog nooit iemand gezien waarvan ik dacht: Ja, jij bent echt opgeknapt met die tatoeage.

Ik heb nee gedaan. Ik heb er ooit wel eens over nagedacht om ter nagedachtenis aan mijn overleden sibling een kleine tattoo te doen (vlindertje ergens), maar nee. Het is niet mijn ding.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-12-2021 om 16:29

Nee, ik moet altijd denken aan dat ik die dan nog zou hebben als ik bejaard ben. Of zo´n laserbehandeling moet krijgen om het weer weg te halen als ik er genoeg van heb. Zoiets permanent op mijn huid zetten heb ik geen behoefte aan. 

nee, ik zie het nut er niet zo van. Man heeft er twee. Ik vind ze erg mooi, maar ik voel zelf niet de drang om ze te laten zetten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.