Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

05-02-2022 om 07:04

Ja / Nee - 5 februari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

De Olympische Spelen volgen
65 stemmen
32%
68%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

05-02-2022 om 07:05

Ik zit er nog niet in, maar gezien de aandacht die het krijgt op televisie en in de krant, zal het lastig te negeren zijn. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-02-2022 om 07:11

Neen. Er is eigenlijk geen enkele sport die ik volg. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

05-02-2022 om 07:26

Altijd! Zowel bij de zomer- als winterspelen staat de tv vrijwel de hele tijd op de achtergrond aan. Soms op de Nederlandse zender als er een belangrijke wedstrijd met Nederlanders is, maar meestal op VRT, BBC of Eurosport. Daar worden ook de andere sproten uitgezonden en is minder oeverloos gepraat.

Nee, ik kijk bij voorkeur geen sport. En als het door huisgenoten wel bekeken wordt, is dat een mooi moment om met een boek of een serie op bed te gaan liggen. Dus je zou kunnen zeggen dat ik wel van sport hou, zolang ik het niet hoef te doen of te bekijken!

Ik ben geen sport kijker, maar de spelen vind ik leuk.
En bij gebrek aan leven kan ik er ook nog best veel van zien

Nee, ik kijk naar geen enkele sport.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-02-2022 om 08:35

Schaatsen natuurlijk! Mijn moeder is Fries en schaatsen was in onze familie altijd heel erg belangrijk. (Ik heb wel eens een afspraak met een psych verzet omdat dat net tijdens de 10KM was en ik echt mijn moeders handje vast moest houden bij de rit van Sven Kramer  )

Nee, ik heb helemaal niks met sport.
Ook voetbal  de tour de France, EK en WK, formule1 etc kijk ik niet. 
Partner gelukkig ook niet. Al vindt hij formule1 en de Dakar race nog wel leuk om te kijken. 
Ik poets nog liever de badkamer. 

AliceM1982 schreef op 05-02-2022 om 08:35:

Schaatsen natuurlijk! Mijn moeder is Fries en schaatsen was in onze familie altijd heel erg belangrijk. (Ik heb wel eens een afspraak met een psych verzet omdat dat net tijdens de 10KM was en ik echt mijn moeders handje vast moest houden bij de rit van Sven Kramer )

Hoop niet dat dat bij dé wissel was

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-02-2022 om 08:38

Lollypopje schreef op 05-02-2022 om 08:37:

[..]

Hoop niet dat dat bij dé wissel was

Nee   
(Al was ik daar ook, uiteraard, getuige van... Verschrikkelijk )
Echt leuke herinneringen aan het schaatsen vroeger thuis. Televisie in woonkamer, bord op schoot enz.

KillerQueen schreef op 05-02-2022 om 08:36:

Nee, ik heb helemaal niks met sport.
Ook voetbal de tour de France, EK en WK, formule1 etc kijk ik niet.
Partner gelukkig ook niet. Al vindt hij formule1 en de Dakar race nog wel leuk om te kijken.
Ik poets nog liever de badkamer.

Als jij nou mijn badkamer komt poetsen dan kijk ik wel naar de Spelen. 😁

AliceM1982 schreef op 05-02-2022 om 08:38:

[..]

Nee
(Al was ik daar ook, uiteraard, getuige van... Verschrikkelijk )
Echt leuke herinneringen aan het schaatsen vroeger thuis. Televisie in woonkamer, bord op schoot enz.

De laatste jaren volg ik het alleen nog met de spelen, maar hier ook heerlijke jeugdherinneringen. Schaatsen kijken met mijn moeder, lading papier erbij en meeschrijven. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-02-2022 om 08:42

Schemerlampje schreef op 05-02-2022 om 08:39:

[..]

Als jij nou mijn badkamer komt poetsen dan kijk ik wel naar de Spelen. 😁

Lollypop: 
9.30 straks 3000m Vrouwen en morgen 9.30 5000m Mannen (De laatste van Sven  )

En beetje tegen wil en dank maar man wil veel zien, zowel bij de zomer als de winterspelen.  Ik vind schaatsen wel leuk om te kijken, want daar hebben de Nederlanders vaak een favorietenrol. We zijn dan niet van die types die op onmogelijke tijden live gaan kijken maar de samenvatting die dan vroeg in de avond is die kijken we wel,  hoewel we hem soms moeten "opwarmen" van begon gemist, omdat we te laat inschakelen.

AliceM1982 schreef op 05-02-2022 om 08:42:

[..]

Lollypop:
9.30 straks 3000m Vrouwen en morgen 9.30 5000m Mannen (De laatste van Sven )

Mooie tijd. Zit ik aan mijn ontbijt (nu wachten tot de oven warm is)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.