Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

04-12-2021 om 08:50

Ja / Nee - 4 december

Indachtig de ja of nee bij Mattie en Marieke: na weinig bedenktijd jouw ja of nee invullen.

Peiling

Schoenen kopen in een webwinkel
83 stemmen
54%
46%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

04-12-2021 om 08:52

Nee, schoenen moet je toch passen? Misschien heb ik moeilijke voeten, maar in de winkel kost het tijd om iets te vinden dat leuk staat en lekker zit. Dan zou ik in een webwinkel 20 exemplaren bestellen en er daarvan 19 of 20 retourneren.

Alleen als ik weet hoe ze vallen, want ik heb lastige voeten. Smalle hiel, brede voorvoet, scheefstaande grote tenen die ook nog eens jubbelen. Een hele fijne combi met schoenen kopen

Eigenlijk is er maar één merk dat ik online bestel.

Zomerschoenen/slippers en sportschoenen bestel ik vaak via internet. Laarzen en overige schoenen liever in de fysieke winkel.

Ik zou vroeger altijd nee hebben gezegd, maar inmiddels is het een ja. De laatste keren dat ik nieuwe schoenen heb gekocht, heb ik bij Zalando het vinkje duurzaamheid aangezet en meerdere paren besteld. De schoenen die goed zaten heb ik gehouden. Ik koop vaak schoenen met veters en dat maakt de kans dat ze goed zitten groter.

Ik doe het allebei. Ik zocht laatst witte enkellaarsjes en die kon ik in de winkels niet vinden maar wel online. 

nee, schoenen koop ik alleen in een fysieke winkel. Ik heb sowieso een hekel aan online kleding/schoenen kopen omdat het vaak toch niet zo mooi zit als op de plaatjes en dan moet ik alles weer terugsturen. En aan dat laatste heb ik een bloedhekel. Moet ik weer een formulier invullen/uitprinten, alles weer goed verpakken, een inleverpunt zoeken (ik woon in een dorpje waar dus niks is). Nou ja, gedoe dus. 

Ik dacht vroeger ook 'Nee'. Maar ik heb kennelijk niet al te moeilijke voeten. En dat terwijl ik ook niet geloof ik in 'inlopen' >> pijn = terugsturen. Misschien helpt het dat ik van bepaalde modellen al van tevoren weet dat mijn voeten dat niet leuk gaan vinden? (spitse neus, te hoge hak)

Liever nee maar heb het de laatste paar jaar wel gedaan maar heb moeilijke voeten en er moeten zolen in dus kan het dan vaak terugsturen. 
Vind winkelen niks aan maar voor kleding en schoenen wel beter.

Schoenen nog nooit gedaan wel pantoffels ik koop altijd de zelfde en bij mij in de buurt is geen één winkel die ze verkoopt.

Heb nee gezegd want schoenen moeten gewoon goed zitten en dat kan je online niet goed zien.
Bepaalde modellen van sneakers voor de kids bestel ik wel eens online. Dan hebben ze alleen een andere maat nodig. Zoals Nikes, die zitten altijd goed bij ze. 

Nee, ik heb maar 1x met succes online schoenen gekocht en dat was een tweede paar in een andere kleur van een merk en type dat ik al had. De meeste schoenen die ik pas zitten niet lekker, dan is online bestellen en weer retourneren me teveel gedoe.

Ik koop kleding en schoenen liever in een winkel. Ik pas het graag liever eerst. Anders zou ik denk ik met veel 'net niet' goede items blijven zitten. Die ik dan uit gemak toch maar zou houden. En al dat bezorgen en terugsturen is ook niet goed voor het milieu. Ik heb overigens wel 1x schoenen online besteld. Maar dat waren laarzen die ik al in een andere kleur had. Dus daar kon weinig mis mee gaan.

Eigenlijk allebei haha .

geen probleem. Ik koop wel vaak de merken die ik ken en waarvan er een redelijke zekerheid is dat ze zullen passen.
Koop ze ook rustig op marktplaats. 

Bijna alleen maar online. Heel soms passen ze niet en moeten ze terug, maar dat vind ik geen probleem. Ik bestel bij winkels die gratis retourneren hebben. Ik heb geen moeilijke voeten verder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.