Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

31-01-2022 om 07:52

Ja / Nee - 31 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Heb jij iets aangepast vanwege storm Corrie?
63 stemmen
21%
79%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

31-01-2022 om 07:53

Ik heb de tuinstoelen binnen gezet en breng mijn kind voor de zekerheid met de auto naar school. Dus niet veel aanpassingen, maar wel wat. 

Nee, alles uit de tuin staat al een paar maanden binnen ivm de winter.
Wel heb ik net vandaag een afspraak. Dat wordt dus iets eerder vertrekken en rustig fietsen.

De felux-ramen op zolder dicht gedaan. Die staan eigenlijk altijd op een klein kiertje omdat daar de was droog. 
En gezorgd dat ik vandaag geen boodschappen hoef te doen op de fiets (met peuter achterop).

Maar dag zijn dingen die ik ook doe als het hard gaat regenen of waaien. 

Nee ik hoef vandaag de deur toch niet uit. 
De schoonmaakster is wel gekomen en op de fiets. Mocht het straks hier wel echt stormen dan bied ik haar wel aan om naar huis te brengen met de auto. 

Mijn golf rondje afgezegd ik ga klusjes in huis doen.

Zoon mag straks met de bus naar school, we hebben het raam op zolder dicht gedaan, dat eigenlijk altijd open staat. Man heeft gisteren buiten e.e.a vastgezet/weggehaald, zodat het heel blijft. Denk aan vogelhuisje en planten in bakken. 

Edit:

Ik ben altijd erg verbaasd dat sommige mensen het weer niet in de gaten houden en die ik dan vannacht hoor redderen in de tuin. Op de nieuwssites werd gewaarschuwd op de knmisite stond het dus hoezo wist je het niet? Het was toch herrie buiten dus de buurman die zijn half klare aanbouw moest gaan beschermen stoorde mij niet echt maar hij had het beter gistermiddag kunnen doen, toen was het licht en nog rustig, dan kan je makkelijker met zeilen in de weer. 

wij Man zet altijd de auto’s wat meer naar achteren op de oprit ivm dakpannen. Verder stond alles al binnen vanwege oud en nieuw/winter. 
En de oudste is naar school gebracht. Fietsen doe ik haar niet aan met deze wind op het platteland. 

Ik woon in NH ( het is hier windkracht 8 las ik ) en heb gisteravond alle losse dingen uit de tuin in de schuur gezet . Schuttingschilderijen weggehaald en ik stap zo op de bus naar mijn werk , terwijl het 12 minuten fietsen is , maar dat durf ik niet aan .

Ben met mijn auto naar het werk i.p.v. met de fiets. Dat was het 😅

Mijn nachtrust. Vannacht om 5 uur werd ik wakker omdat de storm om het huis gierde. Wat een pokkenweer, echt een afsluiting in stijl van deze rottige grijze januari. (Ja ik ben dus chagrijnig en kan dat niet echt verbergen).

Nee, op een kaartje van nos nieuws gisteren zaten wij in het groene gedeelte 
Het waait hier niet overdreven hard.
Wel regen, dus kinderen met de auto naar school gebracht.
Dat doen we altijd als het regent, ook niet anders als normaal 

Ik zou vandaag met iemand deze ochtend een strandwandeling gaan maken, dat hebben we maar verzet.

Nee. Ik ben vanochtend 7 km gaan wandelen in 't bos en daarna heb ik nog gezwommen. Het waait wel, maar de bomen vliegen hier nog niet door de lucht. 

Nee niet zoals ik doe als de storm hier zou zijn. T waait wel dus net wel de omgewaaide container van straat gehaald en die van de buren tegen  hun schutting gezet.
Zoon is voor de zekerheid met mijn auto naar zijn eerste stagedag ipv met de trein.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

31-01-2022 om 12:48

Nee, alles stond vanwege de winter al in de schuur en ik hoef de deur niet uit. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.