Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

30-12-2021 om 07:32

Ja / Nee - 30 december

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Champagne kopen voor 31 december
77 stemmen
14%
86%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

30-12-2021 om 07:34

Ik ken eigenlijk niemand die champagne lekker vindt. Cava is een ander verhaal. Dus nee, geen champagne hier morgen om middernacht, maar wel een lekkere cava.

Ik drink geen alcohol omdat ik er niet tegen kan. Voor kerst had ik een christmaspudding gemaakt, wekenlang gevoerd met brandy, en van een klein stukje sta ik al op mijn kop.

Ja, hier staan de flessen al koud maar wij drinken sowieso regelmatig Champagne. Met Cava vind ik ook niks mis mee hoor als het maar Brut is.

Nee. Ik vind champagne niet zo heel lekker. 2 jaar geleden heb ik het voor het laatst op, toen ik bij vrienden was. Afgelopen oud&nieuw was ik thuis, net zoals nu.

Nee. Ik drink geen alcohol en vriend ook niet. Met oudjaarsavond zijn we met ons tweeën. Als we bezoek zouden krijgen dan haal ik wat gasten graag drinken.

nee. Ik vind champagne best lekker, maar kan momenteel heel slecht tegen alcohol en betwijfel sowieso of ik 12 uur haal 😂

Wel bubbels, maar geen vieze droge champagne.

Ik hoef het niet te kopen wij hebben altijd verschillende soorten prik op voorraad.  Met oud en nieuw laat op de avond trekken we een Cava of Cremant de Bourgogne open.  

Niet perse champagne, wel graag iets met bubbels en alcohol 

Geen champagne, vind het niet lekker. Maar er zit altijd wel iets in een kerstpakket dat door kan gaan voor drankje bij oud&nieuw. Dus die gaat dan open.

Ik haal elk jaar voor de vorm kinderchampagne van de Hema, omdat ik echte champagne niet lekker vind. 

Nee, ik vind dat niet lekker. Ik kies dan liever voor Martini Asti, Moscato d’Asti of deze:
https://www.perfectewijn.nl/cascina-ghercina/cascina-ghercina-piemonte-brachetto.php 

😋 
Maar dit jaar zat er een prosecco in mijn kerstpakket dus nemen we die maar. 

Ja, lekker! 
Hier staat altijd wel een fles champagne koud ook voor andere feestelijke gelegenheden. 

Nee want ik doe niet aan oudjaar. Champagne vind ik ook nog ns overpriced, cava is minstens zo lekker. 

JtM

JtM

30-12-2021 om 09:31

Ja, maar wel een Moët. Andere champagne vinden we niet zo lekker. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.