Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-11-2021 om 11:14

Ja / Nee - 29 november

Sommige van jullie zullen Ja / Nee wel kennen van de ochtendshow bij Q-Music (Mattie en Marieke). Snelle topics met 5 sec bedenktijd en het antwoord is Ja of Nee. Die 5 secondes gaan hier natuurlijk niet op, maar de stellingen zijn wel leuk en wie weet komt er een leuke discussie uit.

Peiling

Warme wintersloffen dragen in huis
75 stemmen
72%
28%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-11-2021 om 11:15

Ondanks de vloerverwarming heb ik een paar aangeschaft en ik ben er direct aan verknocht geraakt.

Jazeker. Wij hebben gladde vloeren en geen vloerverwarming dussss......

Nee, maar ik draag wel altijd sokken behalve in de zomer. Bij heel koud weer lekkere dikke. In tegenstelling tot mijn man en kind. Die doen hun sokken gelijk met hun schoenen uit en lopen het hele jaar door op blote voeten in huis. Peuter vind ook eigenlijk dat ik daar ook aan mee moet doen. Ze heeft het echt van mans kant. Mijn schoonmoeder had ook een hekel aan sokken en sloffen. Na haar dood is ze dus ook met blote voeten haar kist in gegaan. 

Jaaaaaaaa! Ik loop altijd op sokken binnen, zelfs hartje zomer als de mussen van het dak afvallen. Zodra het minder dan 18 graden is buiten gaan de Spaanse sloffen aan en minder dan 10 graden de dikke wollen enkel sloffen. En zelfs dan kan ik nog koude voeten krijgen.

Koude voeten vind ik verschikkelijk. Het trekt altijd door naar boven, zodat ik het helemaal koud krijg. Als ik warme voeten heb, heb ik het nooit koud (en kan wat mij betreft de verwarming zelfs wel naar beneden).

Het liefst wel want we hebben geen vloerverwarming. Maar ik ben vaak te lui om ze te zoeken. 

nee, gewoon op blote voeten, stenen vloer en geen vloerverwarming

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-11-2021 om 12:01

Blote voeten in teenslippers. Altijd. 

Jazeker! Heerlijk! 
Ze kunnen niet warm en fluffy genoeg zijn 😍

Ik doe vaak van die dikke wollen sokken met antislip over mijn gewone sokken aan in de winter. Staat ook gewoon knus. 

Ja! Ik heb de allerlelijkste, allerlekkerste pantoffels die je maar kunt verzinnen. Het lekkerst zijn ze als je er met blote voeten ingaat, dus van alle lelijkheid heb ik ook nog het lelijkste hoge model. Maar ik ben echt dol op mijn Glerups. Ik heb ook laatst, in mijn 47 jaar heb ik er nog nooit een bezeten, een joggingbroek gekocht. En ik heb ontdekt dat er niets zaliger is dan in je joggingbroek, met een vest erover en mijn pantoffels die recht uit het Land van Laaf lijken te komen, door het huis te scharrelen!

Ik heb ja gestemd. Ik ben helaas wel aangewezen op degelijke omapantoffels met een harde zool. Door een versleten heup kan ik niet meer op sokken lopen (teveel pijn in de heup krijg ik daar van) en dan zijn Spaanse sloffen niet veel beter. Ik heb nu van die pantoffels van Rhode met harde zool en die draag ik veel. Harde vloeren door het hele huis dus iets aan de voeten is wel lekker.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-11-2021 om 12:37

Beertjelief schreef op 29-11-2021 om 12:03:

Jazeker! Heerlijk!
Ze kunnen niet warm en fluffy genoeg zijn 😍

Dit dus 

Blote voeten meestal behalve als ik het koud krijg; dan sokken.

redbulletje schreef op 29-11-2021 om 12:53:

warme-socken-winter-sockstock.jpg

Die heb ik ook.  

Fijne sokken vind ik dat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.