Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-01-2022 om 09:04

Ja / Nee - 29 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Naar een pretpark gaan
54 stemmen
54%
46%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-01-2022 om 09:06

Ja, jaarlijks met de familie naar de Efteling. Andere pretparken vind ik stuk voor stuk tegenvallen door de matige aankleding of door de enorme wachtrijen bij zelfs de lulligste attracties.

Ja, maar dan vooral de Efteling. Je stapt echt een andere wereld in.
Dierentuinen zijn we ook fan van trouwens

Ja zeker. Samen met man of met zijn werk zijn we regelmatig geweest. Zouden in december weer naar de Efteling maar toen kwam net de lockdown weer.

In het verleden voor de kinderen wel geweest maar mijn ding is het niet. Durf niet veel en mag ook niet overal in. 
In Frankrijk ooit ergens naar binnen geweest voor het gehandicapten tarief, vanwege mijn epilepsie mocht ik maar in 1 attractie. Heb de hele dag met de tas met broodjes op diverse bankjes gezeten terwijl man met de kinderen overal in ging.  Ben blij dat ze nu de leeftijd hebben dat ze zelf gaan. 

Sinds de kinderen volwassen zijn niet meer. Wel af en toe een dierentuin.
De Efteling is mijn favoriet,  Parc Asterix en Disney vind ik ook leuk.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-01-2022 om 09:34

Ja, we gaan twee keer per jaar naar de Efteling. En we zijn nu twee keer in Phantasialand geweest, daar is het ook leuk. 
Disneyland vond ik tegenvallen die ene keer dat ik daar was, vooral vanwege de idioot lange wachttijden bij de attracties. 

Vroeger ben ik weel geweest met de kinderen. We wonen in de buurt van de Efteling en hadden een abonnement. Dat was fijn, kon  je op de rustige momenten of voor twee uurtjes ofzo. Maar zelf geef ik er niks om, hou niet van enge dingen en vind snel iets eng (werd al misselijk in de zweefmolen). Dus vanaf het moment dat de kinders zelf konden, gingen ze zelf. Hoef ik geen uren meer te wachten bij de Baron en aanverwante afschuwelijkheden!

Peen schreef op 29-01-2022 om 09:34:

Ja, we gaan twee keer per jaar naar de Efteling. En we zijn nu twee keer in Phantasialand geweest, daar is het ook leuk.
Disneyland vond ik tegenvallen die ene keer dat ik daar was, vooral vanwege de idioot lange wachttijden bij de attracties.

Disneyland vond ik ook niks aan, sfeerloos. Wat dát betreft ben ik een echte Eftelingfan!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-01-2022 om 09:40

Wieder schreef op 29-01-2022 om 09:37:

[..]

Disneyland vond ik ook niks aan, sfeerloos. Wat dát betreft ben ik een echte Eftelingfan!

Dat zei ik nou ook toen ik daar liep: dat de Efteling veel gezelliger is! 

We gaan er nog snel een keer naartoe voordat het Spookslot weg is. Dat is toch wel nostalgie 

Laatste keer was in 2017 naar Universal en Disney in Orlando. Zou zeker weer gaan. Disney Animal world staat nog op m'n lijstje. 

Zeker! 
Op vakantie ook 1 in de buurt graag 😊

Kan helemaal blij worden van een stukje land zonder boze of chagrijnkijkende mensen 
Die zijn er zelden in een pretpark 
Steker nog, die zelden lachen, lopen de hele dag met een glimlach 
Snoep is er ook gewoon beter 
En ik kan ook super blij worden van dat overprijsde winkeltje met nutteloos spul ❤️

In geen jaren geweest, maar ik wil heel graag weer naar de Efteling als het weer gaat. Dat is mijn favoriete park. Vooral vanwege de sfeer, maar ook omdat ik daar bijna overal in durf of kan. In Walibi durf ik niet in de ene helft en word ik misselijk in de andere helft

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-01-2022 om 11:21

Wat ook leuk was toen de kinderen begin basisschoolleeftijd waren: Drievliet. Geen wachtrijen en voor die leeftijd leuke achtbanen waar ze zelf in mogen, zonder begeleiding. Blijer kon ik ze niet maken.

Ooit in Plopsaland België geweest, waar ze dezelfde tractortjes hadden als in Drievliet, maar dan met een rij van ruim twee uur ervoor. Wat een ellendig park was dat.

Verder eens met de mensen hierboven die niks hebben met Disney: belachelijk lange wachtrijen ook daar, zelfs voor hele matige attracties.

Man en volwassen kinderen gaan minstens 1 keer per jaar naar Europapark...  (3 uur rijden van waar we wonen). Heerlijk een dag voor mij alleen thuis! 
Mijn familie woont in Parijs, maar in disney zijn we nooit geweest. Helemaal geen interesse voor

Als kind / tiener vond ik het fantastisch. Nu word ik snel misselijk en zijn veel attracties erg slecht voor mijn rug en ik kan geen dag slenteren / stil staan. Maar ondanks dat, vind ik een pretpark wel een gezellig dagje uit. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.