Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-12-2021 om 09:29

Ja / Nee - 29 december

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Meezingen met een liedje dat je mooi vindt
78 stemmen
95%
5%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-12-2021 om 09:30

Niet als er vreemden bij zijn, maar in de auto of nu in lockdown thuis met de Top2000 aan: zeker!

ja precies, niet in een winkel wat ik andere mensen wel eens hoor doen. 
Maar thuis of als ik alleen ben het liefst heel hard!! 

Ja maar alleen als niemand het kan horen. Ik heb helaas niet het zangtalent van mijn vader.

Als ik alleen ben dan 'zing' ik graag mee.

ja, maar ik mag dat niet van mijn kinderen (5 en 6)…vinden ze gênant. Begint dat nu al??!!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-12-2021 om 09:43

Troost je, Pino, er komt een tijd dat ze zelf weer met je meezingen. Of de hele dag op hun kamer zitten, waardoor jij lekker kunt doen wat je wilt. 

niet_rechts schreef op 29-12-2021 om 09:43:

Troost je, Pino, er komt een tijd dat ze zelf weer met je meezingen. Of de hele dag op hun kamer zitten, waardoor jij lekker kunt doen wat je wilt.

Dank je voor dit lichtpuntje 😄

absoluut!!! Ik kan niet alleen maar luisteren. Ik móet meezingen. 

Oh heerlijk! Zeker in de auto (verder heb ik eigenlijk nooit de radio aan) met de kinders erbij. En we hebben de regel: het hoeft niet mooi te zijn, als het maar hard is.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-12-2021 om 10:46

Lalize schreef op 29-12-2021 om 09:34:

ja precies, niet in een winkel wat ik andere mensen wel eens hoor doen.
Maar thuis of als ik alleen ben het liefst heel hard!!

Ik liep laatst gedachteloos in de winkel mee te zingen. Niet hard gelukkig, maar wel gênant 

Normaal gesproken zing ik alleen thuis mee. Dan is het leuk en boeit t niet dat ik niet kan zingen. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-12-2021 om 10:51

Ja, ook in winkels. Wel zachtjes dan.

Peen schreef op 29-12-2021 om 10:46:

[..]

Ik liep laatst gedachteloos in de winkel mee te zingen. Niet hard gelukkig, maar wel gênant

Normaal gesproken zing ik alleen thuis mee. Dan is het leuk en boeit t niet dat ik niet kan zingen.

Oh, ik vind dat juist altijd zo gezellig, als mensen dat doen! Sommige mensen op de fiets ook, heerlijk toch. Dan zijn ze vrolijk en zitten lekker in hun vel. En mensen die zingen maken geen ruzie, dus da's mooi 😄.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-12-2021 om 10:57

Wieder schreef op 29-12-2021 om 10:52:

[..]

Oh, ik vind dat juist altijd zo gezellig, als mensen dat doen! Sommige mensen op de fiets ook, heerlijk toch. Dan zijn ze vrolijk en zitten lekker in hun vel. En mensen die zingen maken geen ruzie, dus da's mooi 😄.

Neeee, ik vond het enorm stom van mezelf. Ik kan ook helemaal niet zingen, dus wat doe ik andere mensen aan.....😂😂😂

Vrolijk was ik wel idd, dat klopt. 

Ja hoor al klinkt het als een overspannen uil 

Peen schreef op 29-12-2021 om 10:57:

[..]

Neeee, ik vond het enorm stom van mezelf. Ik kan ook helemaal niet zingen, dus wat doe ik andere mensen aan.....😂😂😂

Vrolijk was ik wel idd, dat klopt.

Ik word er in ieder geval vrolijk van als iemand dat doet, dus misschien heb jij ook wel iemand vrolijk gemaakt! En daarbij, met een mondkapje op, kunnen ze hooguit gokken waar het geluid vandaan kwam 😉.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.