Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-03-2022 om 07:55

Ja / Nee - 28 maart

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Heb jij belangstelling voor de Oscars
68 stemmen
6%
94%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-03-2022 om 07:58

Het valt mij op dat er dit jaar meer aandacht voor is in het nieuws dan voorgaande jaren. Zelf vind ik het weinig interessant. En er zijn ook zoveel mooiere films dan die uit Amerika alleen. 

Ik kijk sowieso nooit films, heb een concentratieboog van pakweg 20 minuten 😄. Ik denk dat ik de enige persoon ben die blij is met reclame op tv, kan ik lekker even iets anders gaan doen en daarna fris weer verder!

Ik volg de filmwereld totaal niet, dus heb ik ook geen belangstelling voor de Oscars. 

Nee. Ben filmliefhebber maar de Oscars als poppenkast kunnen mij niet boeien. Vind het wel mooi wanneer er ook aandacht gaat naar mensen die niet op de filmposter staan. Ik let bijvoorbeeld zelf ook op cinematografie. Maar de Oscars lijken voor mij meer een feestje dat gegaan is van " ons kent ons" naar "kijk ons eens politiek correct (proberen te) zijn".

Al is er weinig politiek corrects aan een meppende Will Smith 

Nee die poppenkast volg ik niet. Net zo min als de gouden kalveren trouwens. 

Ik ben geen filmliefhebber en kijk nooit films, dus de Oscars boeien mij niet. Alleen het nieuws over Will Smith was vanmorgen wel erg opvallend.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-03-2022 om 09:03

Ik vond vanmorgen dat er zo opvallend veel nieuws over de Oscars was en werd nieuwsgierig voor wie dat interessant is, maar ik begin te denken dat het het viafora-publiek in elk geval niet is.

Haha wow, 21 stemmen, 100% nee. Het leeft hier dus totaal niet.

Boeit me totaal niet. Ook maar zelden dat een door oscars overladen film mij kan boeien. 

Cousin_It schreef op 28-03-2022 om 08:19:

Al is er weinig politiek corrects aan een meppende Will Smith

Het is niet ok maar als ik ergens een hekel aan heb is het cabaretiers die denken Jan en alleman te kunnen beledigen of kwetsen onder het mom van hun beroep. Nee sorry, ik hou daar echt niet van. En in deze situatie, grappen maken over haar ziekte, snap ik Will heel goed.

Boeit me heel weinig, maar toevallig laatst de film "Coda" gezien en is wel mooi dat die nu een Oscar heeft gekregen: super mooie film!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-03-2022 om 09:34

Brabeau schreef op 28-03-2022 om 09:28:

[..]

Het is niet ok maar als ik ergens een hekel aan heb is het cabaretiers die denken Jan en alleman te kunnen beledigen of kwetsen onder het mom van hun beroep. Nee sorry, ik hou daar echt niet van. En in deze situatie, grappen maken over haar ziekte, snap ik Will heel goed.

Dat vind ik ook. De reactie van de Acadamy is dat "zij geen enkele vorm van geweld goedkeuren". Het is mij onduidelijk of ze daarmee ook doelen op zo'n foute grap of alleen op fysiek geweld. Het krenken van iemand zou je toch als (verbaal) geweld kunnen aanmerken.

Brabeau schreef op 28-03-2022 om 09:28:

[..]

Het is niet ok maar als ik ergens een hekel aan heb is het cabaretiers die denken Jan en alleman te kunnen beledigen of kwetsen onder het mom van hun beroep. Nee sorry, ik hou daar echt niet van. En in deze situatie, grappen maken over haar ziekte, snap ik Will heel goed.

Eens! Ik wil die mep niet goedpraten maar het was een onsmakelijke grap.

Ik ben ook geen liefhebber van films dus die oscars boeien mij ook totaal niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.