Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-01-2022 om 06:58

Ja / Nee - 28 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Snoep jij weleens drop?
67 stemmen
76%
24%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-01-2022 om 07:01

Hoewel ik drop op zichzelf echt wel lekker vind, snoep ik het haast nooit. Het laat zich zo slecht combineren met eigenlijk alles. Zelfs een slok thee bij een dropje smaakt smerig. Dus nee, helaas.

Ja, maar alleen in de auto.

ja hier ook in de auto 
Zakken vol, ‘gelukkig’ werk ik al best lang thuis. In 40 minuten kun je aardig wat drop wegkauwen 

Ik hou niet zo van drop

Regelmatig als toetje na het avondeten.

Ja, er staat hier altijd een zak voor de mannen in mijn huishouden.  Ik wil dat zelf niet van eten, omdat er inmiddels bijna 3! Coronakilo's te betreuren zijn.  Die wil ik er af!
Als de mannen dan een nieuwe zal open hebben gemaakt dan ruik ik in de keuken die sterke lucht en meestal ga ik dan na het avondeten voor de bijl. Dan neem ik er 1, of 2. De zaak die gisteren open ging was helemaal aan elkaar geplakt.  Toen ik zonder aandacht en dropje pakte een in mijn mond stak bleek het een klont van 4 of 5 dropjes te zijn, daar kon ik het hele journaal op kauwen/sabbelen.

ik vind drop ontzettend vies. Nooit dus.

Als ik er eentje nam, dan ging de hele zak leeg, dus ik koop het niet meer. En nu heb ik zin in drop 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-01-2022 om 08:14

Weleens ja, maar ik hou niet zo erg van drop. Zoute drop vind ik al helemaal vies!! Waarom iemand dat wil eten is mij een raadsel.  

Taartjes schreef op 28-01-2022 om 07:02:

Ja, maar alleen in de auto.

Haha ja hier ook! Gek eigenlijk.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

28-01-2022 om 08:20

Vroeger behoorlijk vaak, tegenwoordig zelden. Maar als ik een zakje heb, gaat ie ook in 1x leeg.

Lekker, altijd een pot staan.

niet_rechts schreef op 28-01-2022 om 07:01:

Hoewel ik drop op zichzelf echt wel lekker vind, snoep ik het haast nooit. Het laat zich zo slecht combineren met eigenlijk alles. Zelfs een slok thee bij een dropje smaakt smerig. Dus nee, helaas.

Dat vind ik juist lekker!

Ja, maar ik blijf dan dooreten, dus ik koop het niet zo vaak. 

Ik wou dat het me lukte om af en toe één dropje te pakken en dan de zak weer echt weg te leggen. 

Malibu2 schreef op 28-01-2022 om 09:16:

Ja, maar ik blijf dan dooreten, dus ik koop het niet zo vaak.

Ik wou dat het me lukte om af en toe één dropje te pakken en dan de zak weer echt weg te leggen.

Hier ook zo. Het gaat op. Maar ja dat heb ik ook met chips.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.