Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

27-11-2021 om 10:48

Ja / Nee - 27 november

Sommige van jullie zullen Ja / Nee wel kennen van de ochtendshow bij Q-Music (Mattie en Marieke). Snelle topics met 5 sec bedenktijd en het antwoord is Ja of Nee. Die 5 secondes gaan hier natuurlijk niet op, maar de stellingen zijn wel leuk en wie weet komt er een leuke discussie uit.

Peiling

De dag beginnen met een kop koffie
102 stemmen
38%
62%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

27-11-2021 om 10:50

Mijn espressomachine was stuk en stond die weken elders te reparatie. Ik heb veel naar haar verlangd toen. Met name in de ochtend.

Ik drink bij mijn ontbijt eerst een kop thee. Daarna ga ik over op koffie. 

Ik vind koffie echt niet weg te krijgen, zo bitter! Geef mij maar thee (met suiker en waar het zakje zo'n beetje langs gewapperd is, watjeswater zoals een werkgever van mij het ooit noemde 😊).

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

27-11-2021 om 11:05

Nee. Eerst thee, dan koffie. 

Nee, ik drink nooit koffie.

Maar ik heb wel een glas Boerenkarnemelk van Melkunie nodig. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

27-11-2021 om 11:31

Ja, de hele ochtend drink ik koffie. De rest van de dag niet. 

Koekjez schreef op 27-11-2021 om 10:55:

Ik drink bij mijn ontbijt eerst een kop thee. Daarna ga ik over op koffie.

Hier ook. Eerst ontbijt met thee. Koffie op mijn nuchtere maag vind ik echt niet fijn, tenzij ik al lang wakker ben.

Daarna over op koffie.

ik vind koffie niet zo lekker dus dat drinkt ik eigenlijk niet. Wel start ik elke dag met een kop thee

Ik drink geen koffie, ik begin de dag met water en daarna thee

Nee, ik drink één latte per dag en die gun ik mezelf halverwege de middag met 'n scheutje Tiamaria of Amaretto er in. 

Sinds ik corona heb gehad ruikt koffie naar metaal en proeft het naar metaal met zeep, dus mijn ochtendritueel bevat geen koffie meer helaas.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

27-11-2021 om 12:36

Ik begin met cola met ijs. Ik lust ook geen koffie.

Heerlijk om de dag te beginnen met een kop koffie in de ochtend.
Afwisselend zowel zwarte koffie als met melk. 

Piratenkoningin schreef op 27-11-2021 om 12:25:

Sinds ik corona heb gehad ruikt koffie naar metaal en proeft het naar metaal met zeep, dus mijn ochtendritueel bevat geen koffie meer helaas.

Dat is echt vervelend zeker als je echt een koffieliefhebber bent/was.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

27-11-2021 om 12:53

Piratenkoningin schreef op 27-11-2021 om 12:25:

Sinds ik corona heb gehad ruikt koffie naar metaal en proeft het naar metaal met zeep, dus mijn ochtendritueel bevat geen koffie meer helaas.

Dat koffie anders smaakt na een coronabesmetting hoor ik van zoveel mensen. Alleen waar het dan nu op lijkt is telkens anders. Wel is het in alle gevallen iets vies of raars.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.