Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-03-2022 om 06:48

Ja / Nee - 26 maart

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Stroopwafels
76 stemmen
71%
29%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-03-2022 om 06:49

Ja, vooral een warme of koude verse stroopwafel is een favoriet tussendoortje hier in huis. 

JA! Ik vind stroopwafels echt de allerlekkerste koeken. Vooral die verse op de markt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 07:08

Ik ben dol op stroopwafels, ik word daar altijd blij van!

Ik vind ze niet vies maar ik geef niet zo veel om koeken. Als ik een koek eet is het een koek met chocola.

ja! Lekker! Het liefst bij de thee. Dan leg ik hem heerst op m’n mok zodat hij een beetje warm en slap wordt. 
Of zo’n verse van de markt. Ook zo heerlijk! 
Heel af en toe haal ik een zakje mini stroopwafels. Die is dan zo maar leeg. Ik kan er niet afblijven. (En dus haal ik ze dus maar heel af en toe.)

erinhanson schreef op 26-03-2022 om 07:24:

ja! Lekker! Het liefst bij de thee. Dan leg ik hem heerst op m’n mok zodat hij een beetje warm en slap wordt.
Of zo’n verse van de markt. Ook zo heerlijk!
Heel af en toe haal ik een zakje mini stroopwafels. Die is dan zo maar leeg. Ik kan er niet afblijven. (En dus haal ik ze dus maar heel af en toe.)

Oja dat deed ik vroeger ook, opwarmen op de mok! En op de markt zo’n zakje met afsnij-stukjes krijgen van mijn moeder en al rondlopend opeten (met drie kinderen was dat meteen een eerlijk delen-oefening ). Maar nu ben ik aanwezen op glutenvrije stoopwafels en die zijn zó niet lekker, laat maar. Wat een deceptie. Dus een “nee” van mij.

Ja, af en toe heel lekker.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 07:50

Dat opwarmen aan mok of glas doe ik ook.

Zo lekker maar ik koop ze expres nooit. Schoonouders hebben ze wel vaak dus dan krijg ik ze bij de thee 

Vers gebakken op de markt heerlijk maar nu de kinderen uit huis zijn niet zo vaak meer 10 stroopwafels met z'n tweeën is toch wat veel.

Ja. Ik koop af en toe een losse stroopwafel op de markt. Een verpakking met meerdere stroopwafels koop ik niet meer, daar blijf ik in dooreten. 

Tuinfluiter schreef op 26-03-2022 om 07:55:

Vers gebakken op de markt heerlijk maar nu de kinderen uit huis zijn niet zo vaak meer 10 stroopwafels met z'n tweeën is toch wat veel.

Je kunt ze uitstekend invriezen!

Mijn antwoord was JA. Lekker hoor. Uit de vriezer warm ik ze wel eens een paar tellen op in de magnetron. Net vers dan.

Ja, heerlijk! Lekker met een kop thee.

Oja, vroeger op de markt en dan m vers laten bakken. Mevrouw zou u dat wel doen? Ja. Maar hij is dan heel heet…wilt u geen afgekoelde… nee,superwarm,knapperig koekje met die hete stroop. Heerlijk!
Word er tegenwoordig misselijk van daarna,dus doe t maar nietmeer.

Nu koop ik af en toe nog pakje kanjers omdat die per 2verpakt zijn. Lang zo lekker niet,al vindt man van wel.
Invriezen,dat wist ik niet. Dat biedt mogelijkheden hahah.
Kennis bracht eens een bakje met koekkruimels en daarover stroop gegoten mee uit Gouda. Heerlijk!
Niet meer los te krijgen de dag erna,wrikken maar dat was echt lekker!

Herfstappeltaart schreef op 26-03-2022 om 08:03:

[..]

Je kunt ze uitstekend invriezen!

Mijn antwoord was JA. Lekker hoor. Uit de vriezer warm ik ze wel eens een paar tellen op in de magnetron. Net vers dan.

Nog nooit aan gedacht ga het een keer uitproberen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.