Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-01-2022 om 07:14

Ja / Nee - 26 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Slapen in pyjama
70 stemmen
47%
53%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-01-2022 om 07:16

Ik wil wel iets aan in bed, maar een pyjama, of een nachtjapon, is mij te officieel. Doe maar een T-shirt.

Ik zou ja stemmen, maar toen las ik jouw reactie, to. Ik vind officiële pyjama’s altijd zo zonde van het geld.
Vorig jaar heb ik een goedkope gekocht bij de primark. Verder slaap ik in t shirts/longsleefs en dunne relaxbroeken die ik vroeger droeg bij gym of yoga. Die heb ik dus al járen. Ziet er niet echt uit. Maar op gezinsleden na, ziet niemand mij in pyjama. 

t-shirt in de winter, in de zomer meestal alleen onderbroek

Altijd een hemd en onderbroek. Ik heb een hekel aan een koude rug. Zonder kan ik niet goed slapen, war partner dan wel weet jammer vindt. 
Hij slaapt naast, wat ik dan wel weer fijn vind. 
Kind heeft wel een pyama aan.

Nee, gewoon een oud shirt.

nachthemd dan, geen pyjama. Ik wil niks aan mijn benen.

Altijd alleen ondergoed 

Ik vind pyjama's heerlijk. Vooral in de winter, lekker warm!

wisselt.
In de winter een pyamabroek of legging, met shirt en trui en één of twee paar sokken. Zomers naakt. Dat heeft mijn voorkeur, maar mijn slaapkamer is steenkoud in de winter en dan slaap ik niet.

Ik slaap in nachtjaponnen voor elk weer type heb ik er wel een, allemaal van hetzelfde Finse merk.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-01-2022 om 08:34

Naakt.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-01-2022 om 08:44

Geen pyjama. Wel "iets".
In de zomer ondergoed en eventueel een t shirt. In de winter een dunne of dikkere joggingbroek en een longsleeve.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-01-2022 om 08:56

Tuinfluiter schreef op 26-01-2022 om 08:31:

Ik slaap in nachtjaponnen voor elk weer type heb ik er wel een, allemaal van hetzelfde Finse merk.

Dat klinkt goed!

Oh, ik tel mijn oversized shirts ook als pyjama. Die zijn ook speciaal gekocht om als pyjama te dienen.

Naakt, zomer en winter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.