Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-12-2021 om 09:11

Ja / Nee - 26 december

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Tweede kerstdag net zo uitbundig vieren als eerste kerstdag
73 stemmen
41%
59%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-12-2021 om 09:12

Wegens een scheiding hebben wij eigenlijk drie kerstdagen nodig om met iedereen kerst te vieren, dus: ja. En zelfs kerstavond wordt in die zin uitbundig gevierd.

Nee. Sinds de scheiding van mijn ouders kunnen de feestdagen me gestolen worden. Dit jaar ben ik ook (op 1 middag na) thuisgebleven. Heerlijk. Geen verplichtingen etc.

Wij vieren zowel Kerstavond als 1ste en 2de Kerstdag uitbundig. Wij houden wel van feesten. De laatste visite gingen gisteren om kwart voor 5 weg. Het was wel heel erg gezellig.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-12-2021 om 09:22

Volmondig: ja. (Beide totaal niet, en dus net zoveel/weinig. )

hangt er van af. Dit jaar kerstdiner op 2e kerstdag, maar volgend jaar kan dat prima op 1e kerstdag zijn. 

Hm nee, vandaag zijn we lekker samen thuis. Kerstavond waren we bij schoonouders en gisteren mijn familie. We gaan wel bakplaten maar ik denk dat we geen alcohol drinken( het is op en dan zou ik naar de winkel moeten en daar geen zin in).
En ik hou mijn joggingpak aan.

Liever had ik 2e kerstdag helemaal niet meer gevierd. Teveel eten achter elkaar. Godzijdank spreek ik overdag niet af op feestdagen. Overdag lekker relaxt tv kijken dus. Baal van de kou, weet nog niet of ik een duik neem of tot morgen wacht als de temperatuur weer wat prettiger is. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-12-2021 om 09:51

Coreopsis schreef op 26-12-2021 om 09:22:

Volmondig: ja. (Beide totaal niet, en dus net zoveel/weinig. )

zo kun je het ook zien

Meer juist. Het kwam zo uit dat vandaag hier de br(l)unch is. Ik ben nu soep aan het koken

Nee
Als in ja, we gaan ongeveer hetzelfde doen als gisteren 
Maar dan zonder cadeautjes
Dus het is een nee

Dit jaar toevallig wel. 
Vroeger gingen we júist op 2e kerstdag rondje oma’s doen om vervolgens tot minstens oud en nieuw te blijven logeren en dan zelfde rondje terug op 1 januari (en soms bleef ik ook nog hangen ergens). 

Ik vier dit jaar alleen tweede kerstdag

Coreopsis schreef op 26-12-2021 om 09:22:

Volmondig: ja. (Beide totaal niet, en dus net zoveel/weinig. )

Dit dus, want bij ons is het feestelijk 's avonds op de 24e. De 25 en 26 is lekker luieren, en wat sportief buiten, wandeling of als het niet al te koud is, fietsen.

Dit jaar baalde ik er wel van dat het werk tot en met de 24e doorging, komen de feestelijkheden zo plotseling.

Ja gisteren bij mijn broer en schoonzus gegeten.
En vandaag eet mijn andere broer met schoonzus bij ons. 
Dus ben vandaag druk aan het koken. 
Na het eten gaan we gezellig met z’n alle de streamers kijken. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-12-2021 om 11:27

Lollypopje schreef op 26-12-2021 om 10:57:

Ik vier dit jaar alleen tweede kerstdag

Gaat het lukken? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.