Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-03-2022 om 07:20

Ja / Nee - 25 maart

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Crèmespoeling
66 stemmen
56%
44%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-03-2022 om 07:21

Ja, heerlijk. En af en toe een masker. 

Soms. 

Ja, al sinds klein kind.
Ik heb heel dun en fijn haar, maar zonder crème spoeling kan ik het niet borstelen na het wassen. Dan is het één grote knoop en trek ik heel veel haren eruit.

Nee geen geduld voor. 

Ik gebruik leave-in. Nog een keer uitspoelen, duurt me te lang. 

Mijn vriend heeft een hele andere haarstructuur heb ik gemerkt, veel handiger! Ik kan blijven spoelen, dat duurt en duurt maar. Eerst wil mijn haar niet nat worden en daarna wil de crème spoeling niet uitspoelen en daarna droogt mijn haar enorm langzaam. Mijn vriend’s lange haar is na een uurtje droog en mijn korte haar pas na een nachtje slapen.

heel soms. Hoofdheid die heel snel reageert,al vindt mn haar t wel weer lekker. 

Ja, maar alleen in de lengtes van mijn haar. Als ik het ook tegen de hoofdhuid doe, valt het zo slap langs mijn gezicht.

Knutselkei schreef op 25-03-2022 om 07:39:

heel soms. Hoofdheid die heel snel reageert,al vindt mn haar t wel weer lekker.

Hoort een crèmespoeling ook niet alleen maar in de punten van je haar? 

Maar ja, heerlijk. Conditioner ook. 

Ja! Voor mij werkt het enorm tegen staticiteit! 

Nooit, niet nodig. Daarbij heb ik er met mijn dunne ‘babyhaar’ ook alleen nadelen van. Je haar wordt slap en zwaar.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-03-2022 om 08:27

Nee, daar wordt mijn haar veel te glad en zwaar van en dan kan ik er niks meer mee. 

Ja, anders krijg ik de borstel niet door m'n bossie touw.

Soms, sinds ik een conditioner-bar cadeau heb gekregen waar mijn haar niet zo snel vettig van wordt. 

Ja tuurlijk. Een van de effectiefste middelen om je haar bij te laten komen van een wasbeurt en een beetje te temmen.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

25-03-2022 om 11:23

Wel een - DIY - haarmasker, geen cremespoeling. Ongezonde meuk over het algemeen. 

AmusedCrab17

AmusedCrab17

25-03-2022 om 11:28

Ik gebruik geen crème spoeling, heb het ook niet nodig.. heb gelukkig geen last van klitten in mijn haar.. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.