Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-01-2022 om 06:56

Ja / Nee - 25 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Het eerste toilet overslaan bij openbare wc's
65 stemmen
46%
54%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-01-2022 om 06:58

Ooit las ik dat de meeste mensen dat doen, dus dat doe ik niet meer, maar deed ik daarvoor wel. En als het even kan dan vermijd ik openbare toiletten totaal, maar da's zo voor iedereen, neem ik aan.

Haha, ja dat doe ik onbewust!

Daar ben ik eigenlijk niet mee bezig. 

niet_rechts schreef op 25-01-2022 om 06:58:

Ooit las ik dat de meeste mensen dat doen, dus dat doe ik niet meer, maar deed ik daarvoor wel. En als het even kan dan vermijd ik openbare toiletten totaal, maar da's zo voor iedereen, neem ik aan.

Dat zal wel ja, dat de meeste mensen dat doen.

Ik kijk sowieso altijd eerst hoe erg het is. Soms loop ik mopperend rond, tot ik er een vind die wel oke is. Het scheelt enorm als er zo'n apparaatje hangt met spul om de bril schoon te maken vind ik.

Daar ben ik niet zo mee bezig. Ik kijk wel hoe schoon het eruit ziet, maar sla niet standaard het eerste toilet over.

ik denk wel dat ik dat doe, maar niet bewust. Ik heb geloof ik wel een voorkeur voor de meest rechtse wc. Geen idee waarom. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-01-2022 om 08:31

Neen, ik ga plassen waar het vrij is. 

Rondstruiner schreef op 25-01-2022 om 06:58:

Haha, ja dat doe ik onbewust!

Ja ik ook, nu ik er over nadenk. 

Ik heb ooit eens gelezen dat het eerste toilet vaak overgeslagen wordt, dus die is over het algemeen het schoonst. Sindsdien pak ik dus juist vaak het eerste toilet.

Roze_Hommel schreef op 25-01-2022 om 09:18:

Ik heb ooit eens gelezen dat het eerste toilet vaak overgeslagen wordt, dus die is over het algemeen het schoonst. Sindsdien pak ik dus juist vaak het eerste toilet.

En sinds iedereen dat gelezen heeft…..😁

Roze_Hommel schreef op 25-01-2022 om 09:18:

Ik heb ooit eens gelezen dat het eerste toilet vaak overgeslagen wordt, dus die is over het algemeen het schoonst. Sindsdien pak ik dus juist vaak het eerste toilet.

Idem

Nee, ik maken gewoon eerst de wc-bril schoon als het nodig is. Nu er een pandemie heerst, heb ik altijd desinfectiemiddel bij me.

Schemerlampje schreef op 25-01-2022 om 09:28:

[..]

En sinds iedereen dat gelezen heeft…..😁

😄 Ik blijf de eerste gewoon overslaan!

niet_rechts schreef op 25-01-2022 om 06:58:

Ooit las ik dat de meeste mensen dat doen, dus dat doe ik niet meer, maar deed ik daarvoor wel. En als het even kan dan vermijd ik openbare toiletten totaal, maar da's zo voor iedereen, neem ik aan.

Precies dit idd

Schijnt dat het gemiddelde aanrechtblad veel meer bacteriën bevat dan een openbare wc-bril.

Toch probeer ik het op te houden en naar huis te gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.