Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-02-2022 om 07:43

Ja / Nee - 25 februari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Verjaardagskaarten sturen
57 stemmen
40%
60%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-02-2022 om 07:45

Als ik er bijtijds aan denk, anders volsta ik met een app'je. En bij een bijzondere verjaardag stuur ik een kaart en een cadeautje.

In principe niet, maar ik heb toevallig een vriendin laatst wel een gestuurd, omdat ik weet dat zij dat heel erg waardeert. 

Ik stuur geen kaarten, ook niet met kerst ofzo. Dat is niet erg attent. Ik stuur wel een appje. Een familielid van mij gaat er in januari voor zitten. Die zet dan online de kaarten voor het jaar klaar en dan hoeft ze er het hele jaar niet meer aan te denken. Dat vind ik nog minder attent dan een appje op de dag zelf 😄.

Nee, nooit. Ik hoef ze zelf ook niet.
Ik ben heel slecht in verjaardagen, zou ook die van mezelf kunnen vergeten. Ik geef er niet zo om. Ik probeer er wel aan te denken en een appje te sturen.

Rondstruiner schreef op 25-02-2022 om 08:14:

Nee, nooit. Ik hoef ze zelf ook niet.
Ik ben heel slecht in verjaardagen, zou ook die van mezelf kunnen vergeten. Ik geef er niet zo om. Ik probeer er wel aan te denken en een appje te sturen.

Haha, daarom ben ik zo blij met facebook, die waarschuwt even als ik iemand moet feliciteren 😄. 

Nee, ik heb een hekel aan kaarten sturen. Ik ben blij dat met Kerst die gewoonte er ook af is.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

25-02-2022 om 08:46

Nee, alleen bij jonge kinderen

Maar naar een handjevol mensen, maar dan wel een met zorg uitgekozen kaart die bij hen past. 

niet_rechts schreef op 25-02-2022 om 07:45:

Als ik er bijtijds aan denk, anders volsta ik met een app'je. En bij een bijzondere verjaardag stuur ik een kaart en een cadeautje.

That sums it up for me.

Zeker! Van die zelfgemaakte grote kaarten!
Soms met helium ballon in doos en een klein cadeautje aan de ballon 

Leuk om te doen hoor!

redbulletje schreef op 25-02-2022 om 09:14:

Maar naar een handjevol mensen, maar dan wel een met zorg uitgekozen kaart die bij hen past.

Dit, sinds we zijn geëmigreerd kan ik niet meer zomaar langsgaan bij een verjaardag. De mensen die dichtbij me staan krijgen sindsdien en kaartje die ik wel met zorg uitzoek. 

Nee, felicitaties gaan via Facebook en bij echt goede vrienden bellen en whatsapp.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-02-2022 om 10:04

Beertjelief schreef op 25-02-2022 om 09:29:

Zeker! Van die zelfgemaakte grote kaarten!
Soms met helium ballon in doos en een klein cadeautje aan de ballon

Leuk om te doen hoor!

Ahhh dat is echt geweldig   


Ik vergeet altijd dat iemand jarig is en zie t dan pas op de dag zelf. Te laat voor een kaartje 

redbulletje schreef op 25-02-2022 om 09:14:

Maar naar een handjevol mensen, maar dan wel een met zorg uitgekozen kaart die bij hen past.

Ja inderdaad bovenstaande ook.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-02-2022 om 10:55

Wij sturen elke maand meerdere verjaardagkaartjes. Zelfgemaakt omdat mijn partner graag tekent en dit haar een onderwerp oplevert. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.