Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-12-2021 om 08:32

Ja / Nee - 25 december

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Je feestelijk aankleden voor kerst
72 stemmen
50%
50%

Ja. Met mijn kerstoorbellen en kleine kerstballetjes in mijn haar. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-12-2021 om 08:35

Een beetje. Maar kerst draait hier toch vooral om gezellig samenzijn.

Fijne kerst toegewenst iedereen. Samen met anderen of alleen: maak er een mooie dag van!

Een beetje. Maar nu eerst genieten van de rust en wat aanrommelen met een warhoofd in mijn slobbertrui. Iedereen slaapt nog. Dat ga ik echt niet verstoren door een rondje badkamer 

Ja, maar alleen kerstavond. Aangezien dit een bankhangdag wordt, of juist naar buiten voor een wandeling in de kou, blijven de nette kleren verder in de kast deze kerst.

Nee gestemd,feestelijk niet,wel wat netter. Gisteren gewerkt in foute kersttrui,helaas later  armen onder t eczeem dus mn feestelijke bloesje met lange mouwen werd gisterenavond toch  een iets comfortabeler bloesje met korte mouwen.... met zacht vest.
Nu gewone kleren aan, wel iets netter dan normaal. Geen spijkerbroek😅

Hmm ik zit er eigenlijk tussenin. Vorig jaar had ik wel een kerstjurk gekocht, maar dit jaar blijf ik grotendeels thuis. Vanmiddag ga ik even naar mijn zus dus ik heb me wel een beetje chique aangekleed, maar morgen blijf ik gewoon thuis en trek ik mijn huispak aan.

tis maar hoe je feestelijk interpreteert natuurlijk. Ik let vanavond wel wat op mijn kleding (schoonouders) maar zeker geen glitter & glamour. Morgen komt mijn zus en gaan we relaxed pizza’s bakken in loungekleding 😎 

Nee niet echt maar trek vandaag weer mijn kerstshirt aan met sneeuwpoppen en rendieren als we naar mijn moeder gaan, gisteren al in gewerkt maar zij rookt dus dan kan het daarna in de was. 

comfortabel en feestelijk

Nee, vandaag zit ik in mijn eentje, dus makkelijkste kloffie aan. Morgen naar familie, maar dan kleed ik me ook nooit feestelijk aan. Ik heb eerlijk gezegd ook helemaal geen feestelijke kleding.

normaal trek ik een leuke jurk aan maar dit jaar niet. Helemaal geen zin in dus ik draag een flared jeans met een truitje.

Nee. Lekker in comfortabele bankhang kleding. Dikke trui en stretch jeans. 

Jazeker wel en alle dagen in het nieuw. Gisteren had ik nieuwe kleding aan, vandaag en morgen. Voor oud en nieuw heb ik ook nieuwe kleding gekocht. Het is allemaal wel kleding die ik normaal ook kan dragen. Het staat me niet zo mooi als ik zou willen want ik kan geen pantys en mooie schoenen aan met hakken vanwege mijn gipsen poot haha.

Vanmiddag mijn werkkleding aan, moet werken nl. En morgen mijn feest outfit

Nee. Gisterenavond en morgen late dienst op het werk. Vandaag vrij maar home alone thuis

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.