Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

24-03-2022 om 06:54

Ja / Nee - 24 maart

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Een legpuzzel maken
74 stemmen
46%
54%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

24-03-2022 om 06:55

Nee, ik heb er het geduld niet voor. 

Ja en het hele gezin puzzelt gezellig mee.

Tijdens de eerste lockdown wel gedaan, maar nu ligt er al heel lang een half melkmeisje, en ik denk niet dat ik die nog af ga maken. Nu teveel andere leuke dingen om te doen. Ik kan bij kunstlicht helaas niet puzzelen, anders zou ik het in de avond af en toe doen.

Bij schoonouders met de kleinkinderen wel eens gedaan, de laatste jaren zelf thuis niet meer.

Nope. Maar als er ergens eentje ligt, dan kijk ik wel even mee. Het laatste stukje dat ik heb gelegd, was een paar jaar geleden in een wachtkamer. Ze hadden daar naast een speelhoek voor kinderen ook een tafel met een enorme puzzel waar volwassen patiënten hun tijd mee konden doorkomen. 

Dat is van mijn kindertijd geleden. 

Heel soms. Ik heb er al jaren een liggen.

Ja, vind het leuk om te doen. Tijdens de lockdown heel fanatiek bezig geweest, nu ligt het weer wat stil en ben ik weer wat meer aan het lezen.
Komt wel weer

Ja! In de vakanties, tijdens mijn zwangerschap, met corona... Zo nu en dan hou ik er wel van. Vooral die van Jan van Haasteren!

Ja, 1x per jaar in de kerstvakantie. 
Iedereen in het gezin doet dan mee.
Jan van Haasteren is onze favoriet. 

Alles wat ik doe moet nut hebben, dus nee.

Ik moet tenminste het ding mooi genoeg vinden om in te lijsten, anders vind ik het niet genoeg beloning.

jaaaa! Ik vind dat ontspannend om te doen

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-03-2022 om 10:32

Ja, leuk! Niet te grote puzzels, die van 1000 stukjes zijn goed. Of 3d puzzels,  dat is ook leuk om te doen, laatst heb ik de Notre Dame gemaakt. 

Jan van Haasteren vind ik nou juist wat minder. Er zijn veel mooiere puzzels om te maken. 

Ik zou het graag doen maar mijn katten zien ieder stukje als potentiële prooi.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

24-03-2022 om 12:25

Ik heb deze al heel lang liggen. Ieder stukje heeft ook de vorm van een dier. 


houten-puzzel-blauwe-uil-legpuzzel-hout-dier-luxury-wooden-jigsaw-puzzle-blue-owl-2.jpg

Voor nee gekozen, want deze ligt er dus al heel lang.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.