Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

23-12-2021 om 07:11

Ja / Nee - 23 december

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Een betaald krantenabonnement hebben
75 stemmen
32%
68%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

23-12-2021 om 07:14

Ja, ik hecht veel waarde aan goede journalistiek en ik ben bereid daarvoor te betalen. Wij hebben thuis één papieren dagelijkse krant en ik heb zelf daarbovenop nog vier digitale abonnementen op dagelijkse kranten, omdat ik graag alle links wil kunnen lezen die op fora geplaatst worden. 

Ja, had eerst steeds proefabonnementen hier en daar, maar sinds een paar maanden toch weer een abonnement op één krant. Vind het toch wel fijn.
Ik zou er graag meer willen, maar dat is een beetje te duur.

Ja ik heb het nrc als digitale krant. Ik lees hem op een tablet. Van het AD kan ik voor een klein bedrag ook de premium artikelen lezen.

ja. Digitaal. Ik zit er soms over te denken toch weer een papieren krant te nemen, als goede voorbeeld voor dochter. Ze ziet me wel op mijn telefoon, maar ziet niet dat ik dan best heel veel aan het lezen ben.  

Nee, overbodige en dure rommel. Net als tijdschriften trouwens. 

Nee. Ik heb de app van het AD gedownload, dus daar lees ik het wel. 

nee, ik heb het een paar keer geprobeerd, maar de kranten blijven na een paar dagen ongelezen liggen. Ik heb de rust niet om “even lekker te kranten” zoals m’n vader vroeger zei. 
ik lees wel graag tijdschriften. 

BTK

BTK

23-12-2021 om 08:20

redbulletje schreef op 23-12-2021 om 08:00:

Nee, overbodige en dure rommel. Net als tijdschriften trouwens.

Dit.

erinhanson schreef op 23-12-2021 om 08:15:

nee, ik heb het een paar keer geprobeerd, maar de kranten blijven na een paar dagen ongelezen liggen. Ik heb de rust niet om “even lekker te kranten” zoals m’n vader vroeger zei.
ik lees wel graag tijdschriften.

Wat grappig. Ik zou het precies andersom zien. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

23-12-2021 om 08:29

Af en toe neem ik zo'n bijna gratis aanbieding van een paar weken. En iedere keer blijft het grootste deel vrijwel ongelezen. En dat is toch een beetje zonde van het geld en papier, dus een "echt" abonnement doe ik niet meer.

Ik heb op de een of andere manier het geduld niet meer om het allemaal te lezen. Terwijl ik wel rustig meerdere uren op een dag non fictie boeken lees.

Wij hebben een betaald digitaal abonnement voor de artikelen van AD/regiokranten. Kost niet zoveel, kan je wel gewoon alles achter de betaalmuur lezen. Ik ben er wel tevreden over. Een papieren krant lijkt me dan weer niks.

Ik kom niet door een krant heen iedere dag, daar heb ik echt de tijd niet voor. Bovendien vind ik de hoeveelheid onderzoeksjournalistiek in de meeste kranten laag en voor actualiteit e.d. ben je dan beter af op nu.nl enzo. Omdat ik meer diepgravende analyses wel belangrijk vind heb ik wel een abonnement op follow the money en de economist. 

Coreopsis schreef op 23-12-2021 om 08:29:

Af en toe neem ik zo'n bijna gratis aanbieding van een paar weken. En iedere keer blijft het grootste deel vrijwel ongelezen. En dat is toch een beetje zonde van het geld en papier, dus een "echt" abonnement doe ik niet meer.

Ik heb op de een of andere manier het geduld niet meer om het allemaal te lezen. Terwijl ik wel rustig meerdere uren op een dag non fictie boeken lees.

Ik heb een digitale krant, geen papieren. Vooral niet omdat ze hier dan met zon smerige vervuilende stinkscooter voor de deur komen rijden. 

En ik heb ook besloten dat het niet zo heel erg is als ik hem niet iedere dag van a tot z lees. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-12-2021 om 09:37

Ja, een digitale krant. Dan heb je toch meer achtergronden, opinies en analyses dan wanneer je alleen maar nu.nl en dergelijke leest. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.