Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja / Nee - 22 november

Sommige van jullie zullen Ja / Nee wel kennen van de ochtendshow bij Q-Music (Mattie en Marieke). Snelle topics met 5 sec bedenktijd en het antwoord is Ja of Nee. Die 5 secondes gaan hier natuurlijk niet op, maar de stellingen zijn wel leuk en wie weet komt er een leuke discussie uit. 

En misschien een leuke topic reeks?

Peiling

Regelmatig je WhatsApp profielfoto wijzigen
117 stemmen
9%
91%

Leuk idee! 

_melon

_melon

22-11-2021 om 15:16 Topicstarter

Deze stelling was vorige week op de radio (of de week er voor) en mijn vriend riep meteen Ja!
Ik doe dat zelf dus echt nooit. Heb al ruim een jaar dezelfde.

Naar aanleiding van deze vraag ging ik eens kijken welke foto ik ook alweer als profielfoto heb (had echt geen  idee haha).
Misschien toch maar weer eens een nieuwe kiezen, deze is wel al van heel lang geleden (pre corona).

_melon schreef op 22-11-2021 om 15:16:

Deze stelling was vorige week op de radio (of de week er voor) en mijn vriend riep meteen Ja!
Ik doe dat zelf dus echt nooit. Heb al ruim een jaar dezelfde.

Haha herkenbaar!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

22-11-2021 om 15:25

_melon schreef op 22-11-2021 om 15:16:

Deze stelling was vorige week op de radio (of de week er voor) en mijn vriend riep meteen Ja!
Ik doe dat zelf dus echt nooit. Heb al ruim een jaar dezelfde.

Ik heb niet eens een profielfoto. 

Nu zit ik gelijk met dat liedje in mijn hoofd 😆.

Ik heb die van mij al minstens 2 jaar 

Leuk topic, ik luister ook altijd Q

Ik heb mijn profielfoto al ruim een jaar denk ik. Ik heb iemand in mijn lijst die elke dag wisselt  

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-11-2021 om 16:04

ik vind de foto van mijn huisdier nog steeds mooi, dus die blijft gewoon staan

Super leuk item!
Sinds dit jaar luister ik Q en in het begin was het zo erg dat ik om 07.40 klaar wilde zitten om ja/nee niet te missen. Als dat om 1 of andere reden niet kon vond ik dat best jammer.
Tip: Op het Youtubekanaal van Qmusic kun je elke vrijdag om 16.00 uur de hoogtepunten van Mattie&Marieke terugkijken

De laatste keer dat ik mijn Whatsappfoto heb veranderd is van de zomer.

Toevallig onlangs veranderd, de foto daarvoor was al een jaar of 6 oud.

Een vriendin van mij verandert hem bijna dagelijks, ook d'r profielfoto op Facebook en LinkedIn. Ik snap niet waarom je daar zin in zou hebben.

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

22-11-2021 om 17:08

Broodjebrie schreef op 22-11-2021 om 15:59:

Leuk topic, ik luister ook altijd Q

Ik heb mijn profielfoto al ruim een jaar denk ik. Ik heb iemand in mijn lijst die elke dag wisselt

Hier ook zo 1, irritant vind ik het. Ik heb al een jaar dezelfde. 

Ja. Als ik iets leuks heb gedaan en daar zit een leuk kiekje bij wissel ik hem.

Aangezien de foto openbaar is heb ik daar een plaatje in staan wat ik nog nooit veranderd heb 

Die van mij staat er al minstens een half jaar en zal voorlopig wel blijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.