Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

02-01-2022 om 09:38

Ja / Nee - 2 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Hopen op strenge vorst zodat we deze winter nog kunnen schaatsen
73 stemmen
32%
68%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

02-01-2022 om 09:41

De winter is niet mijn favoriete seizoen, maar de herfst is dat nog minder. Dus als het dan toch winter is, dan graag echt. Met kou, met sneeuw, met ijs. En een strakblauwe lucht met een zonnetje graag.

ja graag, lekker echt winterweer met zonnetje erbij. Stuk gezonder dan het weer wat we nu hebben

JA! Met hoofdletters en een uitroepteken. 

Ja, absoluut 
Ik ben een echte Fries en zodra er geschaatst kan worden, heb ik de ijzers onder

Friezinnetje schreef op 02-01-2022 om 09:43:

ja graag, lekker echt winterweer met zonnetje erbij. Stuk gezonder dan het weer wat we nu hebben

En dit ook inderdaad 

Mevrouw75 schreef op 02-01-2022 om 09:48:

JA! Met hoofdletters en een uitroepteken.

Ik heb dit precies andersom. Ik heb een hekel aan kou en schaatsen kan ik niet. Laat het maar lekker warm blijven,  heerlijk zo!

Dutchgirly schreef op 02-01-2022 om 10:00:

[..]

Ik heb dit precies andersom. Ik heb een hekel aan kou en schaatsen kan ik niet. Laat het maar lekker warm blijven, heerlijk zo!

Dit. 

Doordat ik een vorm van reuma heb kan ik niet goed tegen kou, ik span mijn spieren dan nog meer aan waardoor ik nog meer pijn krijg...

Zelf kan ik niet meer schaatsen maar voor man en kinderen hoop ik er wel op. 

Ja, maar dan wel op dagen dat ik niet hoef te werken zodat ik wel kan schaatsen.

Nee, alsjeblieft niet. Ik geniet van deze zachte winter en vlucht komende week zelfs naar de zon om te ontkomen aan dit seizoen. De winter kan mij niet kort genoeg duren.

Mijn eerste ingeving was ja! Zalig, schaatsweer met een zonnetje, beter kun je het niet krijgen. Maar ik heb toch nee ingevuld. We hebben paarden en gladheid en een bevroren bodem is heel slecht voor de benen. En ik zou het fijn vinden als de automatische waterbakken aan kunnen blijven zodat we niet tig keer per dag met veel teveel emmers hoeven te sjouwen.

Dus je zou kunnen zeggen dat ik eigenlijk met beide opties tevreden ben, dus ik wacht het rustig af!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-01-2022 om 10:48

Laat de hele winter maar zo blijven als gisteren. 15 graden én zon.

Als ik moet kiezen tussen grijs en boven nul, of zonnig en onder nul, dan kies ik het laatste.

Dutchgirly schreef op 02-01-2022 om 10:00:

[..]

Ik heb dit precies andersom. Ik heb een hekel aan kou en schaatsen kan ik niet. Laat het maar lekker warm blijven, heerlijk zo!

Dit.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

02-01-2022 om 11:47

Ik hoef niet per se te schaatsen, maar hoop wel op een periode met vorst en sneeuw. Ik houd wel van koud weer. 

JA!! En dan het liefst nog met een Elfstedentocht!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.