Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-12-2021 om 06:52

Ja / Nee - 17 december

Indachtig de Ja of Nee bij Mattie en Marieke

Peiling

De wc deur op slot doen, zelfs als je alleen thuis bent
101 stemmen
10%
90%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-12-2021 om 06:53

Ik doe de deur niet eens op slot als ik thuis ben met man en kinderen. Dus nee voor mij. 

De wc deur en ook de badkamerdeur. Zelfs als ik mijn tanden poets. 

Nee, niet thuis, niet bij m'n moeder, ook niet bij vrienden als die zelf in de woonkamer zijn en weten dat ik ga plassen

Alleen op de camping, in een restaurant of andere vreemde omgeving.  Thuis niet ook de badkamer niet, niemand hier thuis.  Als het badkamerlicht aan is,  te zien aan het matglas in de deur,  is de badkamer "op slot". Dan ga je alleen maar binnen als dat gevraagd wordt.  Iemand die is gaan douchen zonder te kijken of er wel een handdoek hangt.
Als ik alleen thuis ben blijft zelfs de wcd deur open. Dan zit ik niet met mijn knieën tegen de deur. 

Nee.

Liever ook niet op openbare toiletten, maar daar ontkom je niet altijd aan. (als er geen bekende meegaat bv)

Ik heb een keer vastgezeten, ze kregen het slot niet 1,2,3 open. Dat wil ik nooit meer..

Alleen al een van de kinderen een logé hebben. Anders gaat de deur nooit op slot.

noas_1993 schreef op 17-12-2021 om 07:32:

Nee.

Liever ook niet op openbare toiletten, maar daar ontkom je niet altijd aan. (als er geen bekende meegaat bv)

Ik heb een keer vastgezeten, ze kregen het slot niet 1,2,3 open. Dat wil ik nooit meer..

Hier hetzelfde.

Alleen buitenshuis. Thuis nooit, de badkamerdeur laat ik vaak zelfs op een kiertje. Ook met douchen.

MIDA schreef op 17-12-2021 om 07:49:

Alleen al een van de kinderen een logé hebben. Anders gaat de deur nooit op slot.

Deze!

Alleen als er bezoek is of buitenshuis. Hier thuis verder nooit. Je zal maar alleen thuis zijn en het slot niet open krijgen.
Ik heb ooit opgesloten gezeten in een mobiel toilet tijdens Koningsdag, duurde denk ik een kwartier of zo dus niet super lang dus ik werd nog niet gemist omdat vrienden dachten dat het druk was.  

Nee, sinds de handgreep van de klink van de badkamerdeur viel en ik de deur niet meer open kreeg, doe ik de deur van wc en douche niet op slot als ik alleen thuis ben. Als mijn zoon thuis is, vindt hij het wel fijn als de deur op slot is als bezet, dus dan wel.

Nee thuis doe ik de wc deur niet op slot. Wij hebben geen slot op de badkamerdeur. Ik douche ook altijd met de deur open want mijn kat maakt deuren open en is een gluurder. 

Nee, thuis is de deur altijd van slot, ook als ik bij mijn (groot)ouders ga. Thuis is in sommige gevallen zelfs de deur gedeeltelijk open (om bv dreumes in de gaten te kunnen houden) en als man in bad zit, ga ik gerust plassen op de wc in de badkamer (andersom ook).

In openbare gelegenheden gaat hij wel op slot.

Alleen als er bezoek is, anders niet. Bij het douchen laat ik de badkamerdeur ook open staan. 
Misschien wordt het anders als de kinderen pubers zijn, maar nu doen we niet moeilijk over elkaar bloot zien.

De vraag is eigenlijk twee vragen… 

Ik doe de deur op slot als ik ga poepen. Met veel kinderen is dat even mijn eigen momentje. Rood op de deur staat gelijk aan: ROT OP, ik zit hier even rustig en wil niet gestoord worden 😅. 

Verder doe ik de deur nooit op slot. Als ik alleen thuis ben sowieso niet, als er iets gebeurt dan kan niemand bij je. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.