Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-02-2022 om 06:50

Ja / Nee - 16 februari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke. 

Peiling

Pizza bestellen bij één van de grote ketens
57 stemmen
33%
67%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-02-2022 om 06:53

We eten wel eens pizza, ik denk grofweg maandelijks, maar die kopen we dan in de super en bakken we zelf af of die halen we op bij het particuliere Italiaanse restaurant in de buurt. Dus, pizza: ja, maar via één van de grote ketens: nee.

Ja hoor, hier zit Domino’s en die is echt lekker!! Maar ik maak ook soms zelf pizza en als ik tegenwoordig uit de supermarkt pizza mee neem, pak ik de verse. Die van Jumbo zijn echt zo lekker!! Diepvries pak ik nooit meer.

1 puber en 1 bijna puber hier. Ze zijn nogal merkgevoelig, dus er moest pizza van domino’s komen als verjaardagseten.  Het viel me absoluut niet tegen. 
Het liefst eet ik pizza van een echte pizzeria, daarna m’n eigen gemaakte pizza. Maar die van domino’s zijn een hele goede derde. 

ik heb ja gestemd, omdat het in ons huishouden wel gebeurt maar alleen als ik niet thuis ben. Man en kinderen bestellen dan bij d.....'s. 
Als ik thuis ben maak ik zelf deeg en tomatensaus en belegt ieder naar keuze. 
Ik heb in de eerste lockdown ook een keer mee gedaan, omdat een kind dat wilde op de verjaardag. Vond het een smakeloze hap. 

Ik bestel nooit eten en de grote pizzaketens zitten bij ons niet in de buurt, geen idee of die bij ons bezorgen.  Als wij pizza eten maken  we die bij voorkeur zelf,  op de pizzasteen op de barbecue (die  wordt lekker heet).

Nee, als ik pizza eet dan vaak een verse pizza van de super

De laatste twee keer dat ik in mijn stad heb geprobeerd pizza te bestellen waren de wachtijden zo lang (telkens bijna 2 uur later dan het gekozen bezorgmoment) dat ik uberhaupt geen pizza meer bestel.

nee, getsie. 

Meestal maak ik zelf pizza maar af en toe bestellen we. Diepvriespizza's vind ik niet lekker.

In onze oude woonplaats hadden we slechte ervaringen met Domino's en bestelden we het liefst bij een Italiaan. Maar daar was het altijd zo druk dat je gerust twee uur moest wachten op je bestelling. In onze nieuwe woonplaats zijn de ervaringen met Domino's veel beter en bezorgen ze in een half uur.

Ik bestel nooit pizza. Vroeger deed ik dat nog wel eens, maar ik bestel al jaren geen eten meer. Het valt eigenlijk altijd tegen, en dan komen ze ook nog vaak met zo'n vieze vervuilende scooter voorrijden. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

16-02-2022 om 08:11

Ja, soms doen man en kinderen dat. Ik eet alleen zelfgemaakte pizza. 
 
Ik vind Domino's helemaal niet lekker: klef deeg met een heleboel saus en verder nauwelijks beleg erop. Dat is niet mijn idee van een lekkere pizza. 

De kinderen bestellen wel eens bij Domino’s. Heel soms doe ik mee, zeker niet ieder jaar, maar ik krijg er altijd zo’n last van mijn maag van. In het algemeen ben ik toch al niet zo dol op pizza, maar ik vind die van Domino’s niet viezer dan zelfgemaakte of diepvries.

Nee, want ik kan geen glutenvrije pizza bestellen. 

Ik maak zelf pizza of ga er één eten bij de plaatselijke Italiaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.