Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

15-01-2022 om 09:01

Ja / Nee - 15 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Naar de VrijMiBo (bij geen lockdown)
48 stemmen
23%
77%
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

15-01-2022 om 09:04

Voor ik kinderen had, vond je mij wel in de kroeg op vrijdagmiddag om met collega's de week af te sluiten. In mijn huidige baan is er in de nabijheid van kantoor geen kroeg te bekennen. Geen VrijMiBo meer voor mij dus. En daar kan ik prima mee leven, want zo gezellig zijn mijn huidige collega's sowieso niet. 

Soms, maar dan doe ik een drankje, een bitterbal, klets hier en daar wat en dan naar huis. Liever ga ik helemaal niet, maar ik vind dat ik niet altijd nee kan zeggen.

Ik ben vrij op vrijdag

Af en toe wat leuks doen met mijn collega's vind ik leuk, maar niet dat verplichte wekelijkse. Na een werkdag wil ik meestal gewoon ontprikkelen en bijkomen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-01-2022 om 09:31

Nee. Grote gruwel.

Niet elke week maar af en toe vind ik dat wel leuk. Vaak doe ik het licht uit

Nee, dank je. Ik heb echt hele leuke collega's, maar samen koffiepauze is wel genoeg. Wel vind ik het leuk om 1-2x per jaar (vrijblijvend!) met het team uiteten te gaan.

Wij doen de borrel altijd op zondagavond, na de poets! Tegelijkertijd samen eten, heel gezellig meestal! 2 à 3 drankjes erbij, wat klets.. HEERLIJK ❤️

Nee, doe ik niet aan. 
Ik werk onregelmatig en in de zorg, hebben we helemaal geen tijd voor.
Heb wel hele leuke collega's, we proberen wel halfjaarlijks wat te plannen, maar er moet altijd iemand achterblijven omdat we al jaren geen invalkrachten hebben. Jammer. 
Maar goed, als we dan eindelijk een keer kunnen, dan gaan we ook flink los! 

Nee, en als ik zou gaan is dat zo weinig dat dat geen ja is voor mijn gevoel.
Het is niet dat ik het uit principe niet doe, een aantal keer in een lange periode vind ik prima zat.
Het is ook op het bedrijf zelf.

Ik werk nog niet zolang bij het bedrijf dus ik weet niet of ze de vrijmibo weer oppakken na de Corona.

Vaak werk ik ook tot 1500 uur op vrijdag.
Dus ben ik vaak eerder weg dan andere collega’s.

Nee. Niet in m'n vrije tijd. Wel kwam op 't kleine bedrijf waar ik vele jaren gewerkt heb op deadline/overwerkdag het bier na 17 uur uit de koelkast. 

Ja leuk als het spontaan gaat, vaak is dat een collega die voorstelt om met zijn allen nog een terrasje te pakken omdat het zulk lekker weer is. Iedere vrijdag een semi-verplichte borrel lijkt me vreselijk.

Wij hadden regelmatig een borrel in het bedrijf waar ik vroeger werkte maar niet op vrijdagmiddag want dan waren we dicht(behalve in november en december en dan stopten we om half 4 met werken om te borrelen). Ik werkte bij een bedrijf die wijnen en sterke dranken inkochten. De hoge Pieten hadden allemaal een eigen chauffeur en ik had wel een aantal collega's die alcoholist waren geworden. 

Bij mijn zoon op het werk gingen ze voor Corona 1 keer per maand op vrijdag een paar uur naar een cafe en de directeur betaalde alles.

Soms, maar even samen koffie drinken vind ik leuker.

Nee, ik werk niet op vrijdag. En volgens mij doen ze daar bij ons op school niet aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.