Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-02-2022 om 07:20

Ja / Nee - 14 februari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Verwacht jij iets Valentijn-achtigs vandaag voor jezelf?
84 stemmen
6%
94%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-02-2022 om 07:22

Nee, mijn man is niet zo bezig daarmee. En ik ook niet echt. Gisteren zijn we wel uit eten geweest ter ere van, maar dat was vooral omdat ik elk excuus om onszelf te trakteren graag met beide handen aangrijp.

Nee, kom er nu door jouw vraag achter dat het Valentijnsdag is. Man is snot verkouden, die gaat echt niks halen om het te vieren. 

Nee, ik ben single 

nope, al 100 jaar vrijgezel en bij mijn weten geen geheime aanbidder. Ik zou ook niet weten waar of hoe die mij dan moet hebben gevonden het afgelopen jaar. Of nouja in theorie zou het online natuurlijk kunnen, maar die hebbem mijn adres niet. En als iemand dat dan wel zou hebben, dan is het geen aanbidder maar creepy stalker 😳

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-02-2022 om 07:48

Oh, ik hoop toch zo op in elk geval één zwijmelverhaal vandaag...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-02-2022 om 07:54

Nope, ben ook single. (En das best lekker hoor.. ☺)

Niet-rechts 

Nee, ik heb daar ook helemaal niets mee.

wij zijn al zo’n 100 jaar samen. Dus ik verwacht niks. 

Man kán best romantisch zijn: een aantal jaar geleden liet hij op onze trouwdag bloemen op m’n werk bezorgen. (Nee, hij was het s ochtends niet vergeten 
Soms krijg ik onverwachts iets liefs omdat hij van me houdt. 
(Zo, mijn bijdrage voor je zwijmelverhaal )

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-02-2022 om 08:10

erinhanson schreef op 14-02-2022 om 07:59:

wij zijn al zo’n 100 jaar samen. Dus ik verwacht niks.

Man kán best romantisch zijn: een aantal jaar geleden liet hij op onze trouwdag bloemen op m’n werk bezorgen. (Nee, hij was het s ochtends niet vergeten )
Soms krijg ik onverwachts iets liefs omdat hij van me houdt.
(Zo, mijn bijdrage voor je zwijmelverhaal )

Nee. Hier ook al een eeuwigheid samen. En ik vind bloemen heel leuk om te krijgen maar niet perse op de duurste dag van het jaar.

Nee, ik krijg elke dag heerlijke knuffels van mijn  man, daar kan geen extra Vakentijnkadootje tegenop.

speciaal voor iedereen die het wel viert. Fijne Valentijn 💗

valentine.jpg

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-02-2022 om 08:19

Ik ben zo benieuwd naar die ene ja. Ik wens dat je krijgt wat je op hoopt! 

Mijn man heeft Sint Valentijn niet nodig om een verrassing aan mij te geven hij neemt regelmatig iets lekkers of bloemen voor mij mee. Ik heb vrijdag nog tulpen gekregen. 

Nee, ik ben weduwe maar mijn man en ik deden vroeger ook nooit aan valentijnsdag. Ik vind het zo'n onzin.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.