Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-01-2022 om 08:07

Ja / Nee - 13 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Lachen om je eigen grappen
64 stemmen
84%
16%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-01-2022 om 08:09

Zeker. Als ik mijn eigen grap grappig vind, dan lach ik er wel hardop om mee. 

Als ik mijn eigen grap niet grappig zou vinden dan zou ik hem niet maken dus ja ik lach daar zelf ook om.

Soms wel! En terwijl ik lach, zeg ik dan: ‘wat ben ik toch grappig!’ 

Nee, volgens mij doe ik dat niet. Ik vind dat ook ontzettend irritant van Gordon, die altijd gaat zitten schaterlachen om zijn eigen grappen. Bij andere mensen heb ik dat niet.

Soms. Ik kan ook echt pret hebben in mezelf.

Moxxie schreef op 13-01-2022 om 08:51:

Nee, volgens mij doe ik dat niet. Ik vind dat ook ontzettend irritant van Gordon, die altijd gaat zitten schaterlachen om zijn eigen grappen. Bij andere mensen heb ik dat niet.

Ja maar Gordon is ook niet grappig  

Wollstonecraft schreef op 13-01-2022 om 09:18:

Soms. Ik kan ook echt pret hebben in mezelf.

Hahaha ja dat heb ik ook soms. Waarschijnlijk strontirritant soms, maar ik kan het niet helpen.

Regendrup. schreef op 13-01-2022 om 09:21:

[..]

Hahaha ja dat heb ik ook soms. Waarschijnlijk strontirritant soms, maar ik kan het niet helpen.

Ik heb dat ook, in mijn hoofd is het vaak feest 😄

Het enige wat ik niet kan is een goeie mop vertellen, want ik lig vaak al dubbel voor ik bij de grap ben aangekomen.

er.is.maar.1.Pino schreef op 13-01-2022 om 09:34:

[..]

Ik heb dat ook, in mijn hoofd is het vaak feest 😄

Het enige wat ik niet kan is een goeie mop vertellen, want ik lig vaak al dubbel voor ik bij de grap ben aangekomen.

Hahahah ook dat is herkenbaar. Of dat ik dan de clou verkeerd vertel en daar al helemaal van in een deuk lig. 

PriceyRook54

PriceyRook54

13-01-2022 om 10:12

Truusdemier schreef op 13-01-2022 om 08:17:

Soms wel! En terwijl ik lach, zeg ik dan: ‘wat ben ik toch grappig!’

Haha ik zeg dan tegen mijn kinderen, wat hebben jullie toch een geluk dat jullie zo'n grappige moeder hebben  (← zie, zelfs hierom moet ik lachen)

Ainne schreef op 13-01-2022 om 10:12:

[..]

Haha ik zeg dan tegen mijn kinderen, wat hebben jullie toch een geluk dat jullie zo'n grappige moeder hebben (← zie, zelfs hierom moet ik lachen)

Hahaha ik zie die rollende ogen van je kinderen al zo voor me. 

hahaha, ja precies…dat 🙄 kunnen ze al op jonge leeftijd 😄

er.is.maar.1.Pino schreef op 13-01-2022 om 10:20:

hahaha, ja precies…dat 🙄 kunnen ze al op jonge leeftijd 😄

Yes... dochter deed het laatst compleet met diepe zucht en "jaahaaaaa" vanuit d'r tenen.

.... ze is drie. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

13-01-2022 om 10:25

Regendrup. schreef op 13-01-2022 om 10:21:

[..]

Yes... dochter deed het laatst compleet met diepe zucht en "jaahaaaaa" vanuit d'r tenen.

.... ze is drie.

zie het voor me

er.is.maar.1.Pino schreef op 13-01-2022 om 09:34:

[..]

Ik heb dat ook, in mijn hoofd is het vaak feest 😄

Het enige wat ik niet kan is een goeie mop vertellen, want ik lig vaak al dubbel voor ik bij de grap ben aangekomen.

Regendrup. schreef op 13-01-2022 om 09:38:

[..]

Hahahah ook dat is herkenbaar. Of dat ik dan de clou verkeerd vertel en daar al helemaal van in een deuk lig.

Dit. Allemaal. 100%. Ik heb vaak lol en soms vooral om mezelf en m'n knulligheden.Mijn man en zoon hebben mijn humor niet, mijn dochter van 11 wel. Gierend aan de keukentafel, heerlijk

En dit:


db800226eac2ced2b4b9c76f8da03bcc.png

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.