Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-03-2022 om 07:22

Ja / Nee - 10 maart

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Spotify luisteren
66 stemmen
58%
42%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-03-2022 om 07:23

Heerlijk op z'n tijd. Met name tijdens het koken bijvoorbeeld. 

ik luister mijn muziek uitsluitend via spotify, vind het een hele fijne app. Heb verschillende lijsten en doe ook vaak inspiratie op via de discover weekly lijst. Ideaal!

Ik gebruik Jango, maar niet heel vaak. 

Als echte Hollander wil ik niet betalen voor zo'n dienst, terwijl ik op YouTube alles dat ik wil horen gratis kan luisteren . En anders zet ik de radio online aan. Dus nee, geen Spotify hier.

Ik ben gek op podcasts tijdens het huishouden, koken of de hond uitlaten of paarden longeren (saaiste klus ooit...). Lekker niet na hoeven denken, luisteren naar geklets van anderen, maakt geestdodende taken een stuk aangenamer! Nou ja, en dat dus via Spotify.

Nee, ik heb geen Spotify. Tot nu toe heb ik daar geen behoefte aan. Het scheelt voor mij toch weer een abonnement waar ik het geld niet voor over heb.

Ik zat altijd met wat mensen in spotify family. Maar degene die het hoofdaccount had heeft de boel plots opgezegd. En nu ben ik aan het dubben. Ga ik een nieuwe "familie"  bij elkaar sprokkelen, laat ik het zo of ga ik het volle pond betalen.

Nee gewoon radio aan

Ik luister elke dag via Spotify. Ik zou het niet meer willen missen, je kunt altijd luisteren wat je maar wil. Ook fijn om op vakantie het in de auto te kunnen gebruiken.

Ja, ik heb verschillende afspeellijsten gemaakt op spotify. Zo hoef ik alleen maar naar muziek te luisteren die ik mooi vind. Ik luister zelden naar de radio omdat als er een nummer komt wat ik niet mooi vind ik hem weer op een andere zender zet en zo blijf ik aan de gang.

Zeker! Heb verschillende lijsten met muziek. Luister eigenlijk alleen in de auto, ideaal! Thuis heb ik nooit muziek aan. Daar hou ik van stilte en rust, of staat de tv aan en zit ik iets te kijken.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-03-2022 om 08:11

Ik heb wel Spotify, maar luister niet zo vaak muziek. De radio staat hier meestal ook niet aan, ik hou meer van stilte. 

Nope; alles wat ik zou willen horen staat toch op Youtube? En zelfs dat gebeurt niet erg vaak.

Nee, ik wil niet betalen voor muziek in de zin van een abonnement. Ik heb een mp4 speler met 16gb muziek en mijn man ook. Al onze cd’s staan daar op. In huis ligt er een, in de auto ligt de ander. Zo hebben we altijd onze favoriete muziek. 

rionyriony schreef op 10-03-2022 om 08:44:

Nope; alles wat ik zou willen horen staat toch op Youtube? En zelfs dat gebeurt niet erg vaak.

Via YouTube kan ik niet gewoon lekker nummers achter elkaar door luisteren zonder reclame en precies de nummers die ik wil. 

Illegaal downloaden doe ik niet aan. Vind het niet netjes, is in feite gewoon diefstal. Dus ik betaal graag voor goede muziek die ik kan indelen in een lijst zoals ik wil en waarbij de artiest dus ook gewoon wat verdient voor zijn/haar werk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.